Nejste přihlášen/a.
Pokud při přeřazení na vyšší rychlost současně sundám nohu z plynu a stisknu spojku, tak otáčky se na chvíli zvýší.
Aby se tak nestalo je nutno napřed sundat nohu z plynu a potom teprve stisknout spojku s prodlevou cca 2 až 3 sec.
Jinak pokud se to udělá současně tak se otáčky na chvíli zvýší a to je normální jev.
Po sešlápnutí, nebo po puštění? Pokud vám vyletí otáčky při sešlápnuté spojce, tak to jen neumíte řadit.
Spojku snadno prověříte tak, že u stojícího auta přidáte plyn tak na 3000ot/min, zařadíte pětku a prudce pustíte spojku. Když to poskočí a chcípne, je spojka OK, když to nechcípne hned, spojka klouže. Pokud vám připadá tahle zkouška moc drastická, zkuste za jízdy při asi 50km/h dát pětku a plný plyn. Pokud se motor po puštění spojky roztočí, je spojka špatná.
Když už se spojka začne projevovat tak, jak bylo výše popsáno, je třeba ji ihned opravit, protože s tím dlouho jezdit nebudete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.