Nejste přihlášen/a.
Doplňuji, sice trochu později, že chyba byla ve startéru. Naštěstí jsem sehnal repasovaný za 500Kč a od té doby vše šlape jak hodinky.
Nevím zdali zrovna na Xsaře byly problémy se spínací skříňkou,ale něteré modely PSA na toto trpěli. Na Xantii 1,8i16V jsem měl na "odchodu" snímač otáček klikové hřídele-a projevovalo se to tak, že někdy chytla nahned a někdy na 4,6 nebo i 7. pokus, když to zrovna nešlo, tak regulátoru tlaku paliva na vstřikovací liště pak vzlínalo spojem na hadičce palivo. JInak na rotzlačení pak chytla snad na půl metru!
Dle doplnění ve 21:45 bych se přiklonil ke starteru.
já bych to typ na spínací skřínku
když z ní vycvakneš konektor najdeš drát k cívce pustíš do něj 12V startuje?
Měřením kontaktem na mínus baterie jsi vyloučil možnost odhalení závady na kostře.Zkontroluj kostry.
Zkusil bych před startováním pootočit klikovou hřídelí.
úbytek 1 + 0,5V není hrozný.
Máš pravdu, přesto bych to prověřil.
S tou spínačkou bych si nebyl taky úplně jistý. Z toho důvodu, že těch 10,5V značí, že tam nějaký větší proud teče, tudíž to patrně spíná .
Chtěl jsem původně i navrhnout zkusit pootočit klikou při startování, ale kvůli možnosti úrazu jsem to radši neudělal, ale přes kvalt z mírného kopečka by se dalo...
Případně rozdělat startér a promazat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.