Nejste přihlášen/a.
Není to ani tak otázka dlouhých nebo krátkých převodů, jako spíš otázka průběhu točivého momentu v závislosti na otáčkách. Moderní motory dobře táhnou už od 1500 až 2000 ot./min. Sportovní stroje pořádně zatáhnou až při vyšších otáčkách, ale od "civilních" vozů se očekává, že budou mít vyrovnaný záběr v dost širokém rozmezí otáček. Takto není vyžadováno časté řazení.
Obecně všechny turbomotor + šestikvalt.
A dlouhý kvalty - super je dlouhá "eko" jednička a dvojka, hlavně kdo jezdí krpálky se zatáčkou k chatě Obzvlášt u litrových turbopííp který jsou do 2k totálně chcíplý (litr TSI např.). Spojka to miluje
Mmch. nízký otáčky nejsou úplně to pravý (karbony a LSPI )
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.