Nejste přihlášen/a.
Na benzínu třeba AKL zajistí regulaci uzavírání klapky. I když máš třeba na tom AKL lanko, tak regulace serva volnoběhu je i do 2000ot/min. Při přeřazení, kdy spojku mačkáš motor ví, že jsi odstavil zátěž a podle toho si doreguluje otáčky klapkou, aby byl přechod při přeřazení plynulý.
Proto ECU potřebuje vědět, že stojíš na spojce a zároveň nestojíš na plynu.
Dále to využívá tempomat.
...
Vytoč motor a pak rychle pust plyn. A teď to udělej se zmáčknutou spojkou. Měl by jsi cítit a vidět rozdíl regulace otáček.
...
Pedál brzdy má dvojitý spínač (rozpínač). Jeden na světla brzd a druhý pro ECU, aby nešlo dát plný plyn (třeba při závadě) a mohl jsi bezpečně zastavit auto brzdou (pyn se odstaví při vytočení motoru a stání an brzdě).
Taky aby ŘJ věděla že při puštění plynu může zavřít vstřiky (při brzdění motorem - pokud je vyšláplá spojka tak by to chcíplo)
U Felicie Simos 2P MPi Siemens jednotka normálně vstřiky zavírá a nemá spínač brzdy ani pedálu spojky do ECU.
Pozná to pouze podle zatížení motoru, protože jí někdo zvyšuje otáčky a přitom s klapkou nikdo nehýbe a dotýká se dorazového kontaktu (vše v servu klapky). Takže potom odstaví skupinu a pak rovnou všechny vstřiky. (2P stříká dva a dva zaráz).
Není potřeba tedy snímačů na pedálech.
...
Mám TC-6 palubák a ten má indukční snímač přímo na vodiči ke skupince vstřiků. Když jednotka odstaví, tak blikne okamžitá spotřeba 0.0l/100, takže opravdu odstavuje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.