Nejste přihlášen/a.
Ahojky, v podstatě vám to známý řekl. Ale nemusí tomu být tak. Pokud jste si jistý že kotouče jsou opravdu dobré vzhledem k tlouštce, tak výměnu destiček můžete udělat, jen prvních pár kilometrů než si sednou se může objevit zvuk. Ale nemělo by to být pískání. Jsem zastánce udržby jeden kotouč a dvoje destičky. Pak vše vyměnit. Každý to může mít ale jinak. Jsou motoristé kteří dají i třetí atd. Zbytečný risk
Pokud má rantl tak těžko bude sjetej jen o 0,2mm = spíš blbě měříš a už bude u minimální tlouštky...
Pokud má fakt 24,8 a nemá orezlý kraje funkční plochy víc než milimetr, tak jen desky OK.. Pokud ne tak i kotouč.. A neni od věci u staršího třmenu (10 let+) vyměnit i těsnění pístku + prachovku, zaplatí se ti to na spotřebě (starší kroužek už tolik nevrátí pístek = desky od kotouče). Samo zkontrolovat čepy a máznou kluzné plochy, správně keramikou měď funguje taky (nevoblemcat všechno)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.