Nejste přihlášen/a.
Kterej trotl tě učil rozjezd - instruktor je debil..
U rozjezdu obě nohy pracují současně, levá dávkuje spojku (prokluz) podle potřeby a pravá současně udržuje otáčky motoru opět podle potřeby. Běžný rozjezd na rovině ca 1000 - 1500 otáček. (naložený auto do kopce víc, rozjezd z kopce klidně míň)
Spojka do záběru bez plynu = klasické auto by ti okamžitě chcíplo, dnešní auta ŘJ automaticky udržuje otáčky volnoběhu a plyn si přidá samo (když už se lama rozjíždí bez plynu ) Na naučení je nejlepší to staré primitivní auto které při chybě chcípne, nebo nějaký slabý benzín opět který rád chcípá.. Oproti tomu na silný atmosférický nafták se rozjede i bez plynu a řidičovo chyby to zahladí že o nich neví...
V záběru dochází na spojce k přenosu sil třením. Je potřeba záběr mít déle a nebo pomoci plynem. Lépe pomoci plynem, protože déle v záběru se dost přehřívá a ničí obložení spojky.
No zaprvé to chce klid prostě když nejde o život jde o H... Já vím že ona se ta autoškola celkem prodraží, ale musíte se snažit být co nejvíce v klidu komisaře moc nevnímat a jen poslouchat jeho pokyny.
K rozjezdu, když je vozidlo na rovině nebo ve velmi mírném kopci tak zařadit první r. stupeň držet brzdu, dát spojku do záběru, pustit brzdu a přidávat plyn a postupně povolovat spojku dokud se vozidlo úplně nerozjede. Vozidlo se rozjede i bez použití plynu ale to už musíte velmi pomalu pouštět spojku což zabere hodně času. Naopak když je vozidlo v kopci je nejsnadnější si zabrzdit ruční brzdu (je dobré si rovnou držet to tlačitko na povolení ruční brzdy), takže nemusíte stát na brzdě. Dále zařadíme první r. stupeň a dáme spojku do záběru, přidat si plyn a stějně jako na rovině povolovat spojku a přídávat plyn (v kopci musíte trochu více) a plynule s tím jak ucítíe že se vozidlo začíná rozjíždět tak pouštět ruční brzdu.
ještě dodám že metoda rozjíždění do kopce s ruční brzdou mi v autoškole nikdy nešla, takže jsem se to naučil bez ní, což se komisaři moc nelíbilo.
"Bylo to tím jedním člověkem na víc..."
Ano, bylo to tím jedním člověkem navíc. Tedy nikoliv jeho hmotností, ale tím, že jste věděla, že sleduje každý Váš úkon, aby Vás mohl vyhodit. Prostě Vaše nervy.
Takže hlavně v klidu a myslet si třeba, že je to náhodný stopař, kterého jen vezete z místa "A" do místa "B".
U spousty nových aut motor skoro není slyšet, obzvlášt začátečník otáčkoměr sledovat musí.. Navíc tříválce mají na otáčku o jeden zápal míň tak klasik zvyklý na 4 válec slyší 3k a ono to je už 4k
No tak o půl, nebuď puntičkář
4 válec 4 takt = dvě pálení na otáčku/ 4 na dvě otáčky - při 3000 otáčkách má zvuk frekvenci 6000 Hz
3 válec 4 takt = 1,5 pálení na otáčku/ 3 na dvě otáčky - při 3000 ot. má zvuk frekvenci 4500 Hz.
tj. stejný zvuk jako 4 válec při 3000 má tříválec až při 4000 otáčkách.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.