Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč světla nesvítí?

Od: 2874® odpovědí: 9 změna:
Ahoj všem. Zlobilo mne relátko denního svícení. Nechal jsem ho vyndat. Ale pak přestala svítit zadní světla a přední parkovacky. Když světla zůstala zapnut a vytáhl jsem klíček, auto mi dalo signál že něco je zapnuté. I tento signál zmizel. Poradíte čím to je? Bylo tam relé 440. Mám Fabii I, 1.9tdi.diky

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Fakt 440? Se mi nezdá.

Vyfot pojistkovou skříň včetně relátek (oddekluj plast nad pedály, kolem spínače světel a tácek pod budíky a korýtka volantu.

Origo je tam něco jiného. Tohle bude samodomo a to je problém radit.

Musíš to zapojit zpět do továrního stavu.

 


Bylo to tam dodatečně montované přímo od škodovky.
doplněno 08.09.21 16:57: To co mi radite určitě neudělám. Jsem úplný laik. Auto je v servisu a trochu tápou. Tak se jen ptám. Dík moc.
doplněno 08.09.21 16:59: Jo a fakt 440

Origo je tam relé 484 ze sady BEA409001 označení AEV 0317A výrobce Kroměříž.

Tam není co tápat, pokud to dělá autoelektrikář a má dílenskou příručku se schématy.

 


Jasně. Origo tam nejsou ale automaticky denní světla. Takže když se tam vrátí to co tu píšete, chapu dobře že denní svícení mít nebudu? Jen když se tam dá to relé 440?dik

Nechápu dotaz.

Origo tam nejsou ale automaticky denní světla.

 


0x
Bud tam dáš nový relé nebo to budeš muset rozebrat jít po dratech a přepojit to tak aby světla svítili po otočení spínače světel

 


0x

Dodělával jsem kdysi denní svícení na Fabii. Do elektriky vozu se vůbec nezasahuje (ve smyslu něco předělávat). Součástí denního svícení byl v krabičce modul, který jsem umístil dole za nárazníkem a z něj byly připojené obě světla plus jeden vodič byl připojen tuším k parkovačce u hlavních světel. Detaily si už moc nepamatuji, ale fungovalo to nějak na změnu napětí při zapnutí klíčku. Přívod byl myslím ze samostatné pojistky. Po rozsvícení hlavních světel denní samo zhaslo. Tak to bylo tuším i ve vyhlášce.

 

xenofob

0x

Já to vidím trochu jinak, na koncernové auto fabia octavia passat snad až po O II není nutné žádné relátko, stačí vyjmout přepínač světel a na spodní části, na svornovnici / označené jako T19a) najít příslušný volný PIN který je z přímo z výroby určen k tomuto účelu...je na něm klíčkový proud, který teče do světel po sepnutí klíče v zapalování a přerušuje se samotným přepínačem světel po zapnutí tlumeného nebo dálkového světla...stačí světla pro denní svícení za pár stokorun, nepotřebujete žádné relátko,ani vestavěné ve světlech...tento kabel ze svorkovnice T19a ( doporučuji použít červený) se připojí přímo na světla DRL, pro jistotu přes 10A pojistku, druhý - černý kabel ze světel se připojí na kostru, nejlépe někam pod držák baterky a připijí se tak aby tam ten záporný proud tekl...

Kdo o tom pochybuje může si k tomu najít příslušná schemata elektroinstalace a prověřit si že píšu pravdu

novější fobie ani ovce jsem nestuvobal bo už mají drl z výroby

můj osobní názor je že připojovat nějaké relé krabičky navíc někam na světla do vozidla které má z výroby tu svorkovnici T19a) s připraveným volný PIN-em je nesmysl a prasárna...

DRL světla bez relátka se dají koupit z číny za 4 stokoruny , jeden pin s 10A pojistkou a pouzdrem za pár korun


Dělal to původně autorizovaný servis škoda. Prasarna? To já jako laik neposoudim. Už to mám v pořádku. Diky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]