Nejste přihlášen/a.
Problém je, že jsi pomalej a nebo fakt, že výrobce nenastavil do řj při sešlápnuté spojce prodlevu na držení otáček.
Vlastně ono je to i logické, protože u 1.6 74kw FF MK1 je plynový pedál lankem. Ne servem. Takže ECU nemá čím přidržet plyn. Na volnoběh tento motor DAW má obtokový bypass ventil na regulaci volnoběhu.
Takže vlastnost. Normál.
Buď buď rychlejší a nebo si pomož plynem a máš to bez cuknutí a prokluzu na spojce.
Nebo klouzej na spojce dýl (pedál nepouštěj tak rychle, ale rychle do záběru, čekej/klouzej a pak rychle pryč s nohou). Ale půjde rychleji do kopru (nijak výrazně-jde o krátkodobý prokluz).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.