Nejste přihlášen/a.
Mas ABS a zrejme i ESP, tudiz mas i EBD - elektronickou distribuci brzdneho tlaku.
Tedy samostatny regulator, jaky si asi predstavujes, netreba.
S typem brzd to nema nic spolecneho. Regulace tlaku k zadnim brzdam k zabraneni smyku je potreba pro jakykoliv typ brzd.
Nevím, jak je to u Oktávky, ale na mojí Toyotě se mění brzdná síla na zadní kotouče dle zatížení. Se smykem to tedy přímo nesouvisí. Bych tak nějak předpokládal, že je to normál funkce.
Honzin. Samozrejme, ze to souvisi se smykem. Proto se tam ty regulatory vubec davaji.
Brzdy a tedy brzdnou silu je potreba dimenzovat na plne nalozene auto. Ve chvili, kdy je ale auto nenalozene a zadni cast je tedy odlehcena, tak by se zadni kola diky prilisne brzdne sile zablokovala a auto by se dostalo do smyku.
Je tedy potreba regulovat brzdnou silu jdouci k zadnim kolum.
Bud jde primo o ventilovy regulator montovany na zadni napravu, to se ale dnes pouziva hlavne pouze u aut, kde je velky rozdil hmoty mezi prazdnym a plnym (pickupy, velke kombiky, vany, nakladaky atd.) a nebo dnes u osobaku nejcasteji jde prave o elektronickou regulaci v ramci dalsich asistencnich systemu, kdy uz je kazde kolo regulovano zvlast na optimalni brzdnou silu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.