Nejste přihlášen/a.
Nemám Škodu, ale setkával jsem se u elektronických pojistek. Pokud jedna ze žárovek má odlišný poměr v odběru proudu (jiný výrobce, jiný druh stejného výrobce - zpravidla se vyrábí 3 druhy dlouhá životnost, vysoká svítivost a třetí typ kompromis mezi nimi, jedna nesvítí nebo už stářím má jiné parametry ...), elektronika vyhodnotí jako závadu a přepne na světla s bezzávadovým odběrem.
Ty otočné přepínače nevydrží věčně. Sám jsem měnil na O1 s nájezdem 250tkm a dal tam z transportera T5
Lucas většinou vydrží víc, ale ten otoč ne. Octa přes něj tahá docela proudy, aby ušetřila na relátkách. Smysl spínání světel není relátky jako u Feldy, ale otočným přepínačem (aby nešlo dát zadní mlhu bez potkávaček nebo předních mlh či tlumená světla bez obrysových).
U Favorita a Feldy, kdy byl čudl vždy od každého světla samostatně se muselo dát relátko, aby uživatel zapl správné kombinace i ten neznalý . Octa má otoč, kdy jsou světla podle smyslu postupně. Díky tomu odpadá potřeba relátek a na tlumená světla spínač proud přenese přímo na halogenky bezproblému, ale časem se vyhřeje za těch pár stovek tisíc km
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.