Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda nemá někdo zkušenost se změnou karosérie. Jde o to že par dni zpátky auto skončilo na totálku a napadlo mě zda by nebylo nejlepší přivézt od sousedů z Německa a papírově nechat změnit karoserii. Byl bych rad kdyby někdo, kdo s tím má zkušenosti případně poradil co a jak se musí udělat. Jinak se jedna o BMW řady 3. Děkuji.
Jde to. Vznikne potom totální bastard, škoda času. Pokud seženeš zdravou karoserii, tak max vyměň motor a přihláš ten dovoz nebo rovnou najdi lepší kus.
jde o to zda výrobce prohlásí karoserii za náhradní díl, u škodovky se výrobce přestal vyjadřovat počínaje modelem felicie...papírově se to nedělá, pokud to výrobce neprohlásí za náhradní díl, musí se s tím do technické zkušebny a pak to musí nějaký úřad schválit...
Asi nejlepší je z Německa přivézt stejné auto (stejný kód motoru) se zdravou karoserií. Klidně špatným motorem, jestli ten váš motor je ok. Přihlásit ho tady a pak do té zdravé karoserie naskládat vše co chcete z vašeho auta.
U nás má jeden šikula čtvrtky a půlky BMW a taky střechy atd.Všechno pěkně úhledně obřezaný a vyskládaný kolem domu..Na co pak to asi má? Určitě opravuje neopravitelné kastle.Pořád se to dělá.. Akorát chudák ten co to koupí a neví o tom
davidsevera
Tohle mě napadlo ale asi by to nebylo realizovatelný, musela by se rozřezat půlka kastle. Každopádně kdyby k tomu došlo tak to auta už bych v životě neprodal právě z toho důvodu že bych tím nechtěl ohrozit někoho jiného
Jestli to myslíte vážně, tak jste frajer Spousta lidí takový spatlaniny prodává. Ono by to šlo udělat kvalitně, ale je to složitý. Někde jsem kdysi koukal na článek, jak dávali do pořádku totalku, udělali to tak poctivě, že při následném crash testu, to mělo skoro ty samé vlastnosti. Použili dohromady 4 technologie svařování a museli kupovat spoustu dílů nových, přední sloupky se nesmí opravovat, jen koupit nové a další díly a svařit jen v přesně daných místech určených výrobcem a to přesně danou technologií svařování-doporučené svařovací proudy(orientačně, druh ochranného plynu, jaké složení prídavných materiálů svařování..., kde vratné pohyby kvůli omezení vnesení tepla)...nejsem karosář , píšu to pro zajímavost...
Jakou hodnotu to mělo před bouračkou? Respektive za kolik jste to koupil?A kdo to prohlásil za totálku? Pojištovna? Ptal jste se někde,zda a za kolik to půjde opravit? Lidi, kteří umí svařit auto ze dvou a více kusů ( anebo na to mají "zaměstnance") Ty slepence potom neprodávají pod cenou..Bylo by to nápadné.Dělají to pro peníze.Takže Vám to nikdo za pár korun opravovat nebude.Musel by to asi dělat nějaký kamarád.Záleží,jak moc to máte zničené.Jestli by nebylo levnější sehnat stejné auto s doklady, které k tomu patří a třeba se špatným motorem za dobrou cenu..Ale někdo to musí přehodit atd..A to taky něco stojí.Takze pokud neznáte někoho,kdo to dělá doma,tak bude lepší koupit jiné pojízdné auto..
davidsevera
Jak říkám, kastle jako taková nemá cenu zachraňovat, bohužel si člověk k tomu autu udělal lehčí vztah. Pulka auta byla vyměněna včetně udělaný motoru a stačilo dodělat par drobnosti. Zajímal jsem se o to spis z toho důvodu že vím že dřív se to dalo udělat a chtěl jsem alespoň část toho auta zachránit. Jináč kastli pozná i lajk zlomenej A sloupek a celá kastle zkroucená na všechny strany, šlo to přes střechu a do betonového sloupku. Vím že totiž i v dnešní době dokáží dat i nové vinko když je třeba nečitelné.
xenofob
dřív se to dělalo tak že jeden den se na DI VB vyměnil motor, druhý den karoserie a třetí dne jsi dal původní espézetky na úplně jiné auto...čr také nebyla v EU a naše legislativa nebyla výsledkem implementace vůle eurohujetra...
Jednoduchšie bude prevás doviest si auto zo zahraničia a to prihlásit a veci si poprehadzovat. Neviem ako v ČR no na Slovensku sa nová karoséria na auto ani nedá prihlásit alebo zo staršieho preregistrovat.
Jinak stále by měla jít udělat přestavba.. respektive výměna karoserie, jako to šlo před lety.Muselo by to mít odhlášené doklady..Z jiné země samozřejmě, protože v ČR nejde auto trvale odhlásit aniž by se muselo dát na likvidaci.Musí to být stejný model a dokonce snad rok výroby jako byla původní "kastle".Pak s tím na STK ikdyby původní na vašich dokladech byla platná.Takhle to šlo před lety.. Nevím jak teď.Ale myslím, že je to nesmyslné řešení
Je to nesmyslné. Karoserie musí být oznacena výrobním číslem. Vín je rodné číslo které se nemění. Nová karoserie bude zprznena znehodnocení původního čísla ražbou čísla z českých dokladu. Někdo to predtim musí povolit. Výrobce to prohlásí za náhradní díl s podmínkou předložení potvrzeni z inveltu o odborné vymene. Jinak nestačí STK ale je nutna technická zkusebna. Desítky tisíc korun servisu nebo zkušebně. To se vyplatí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.