Nejste přihlášen/a.
Není potřeba. Třeba u Citiga taky střed není a je pouze trubka.
Nekupuj si Bosal a Polmo nebo Polmstrow. Jsou to šmejdy na 2 roky a pak se vysypou.
Polmstrow na Peugotu Partnerovi absolutně nesedí držáky a tvar koncovek (zahnutí). Možná vydrží déle než Bosal, ale montovat ho fakt nechceš.
Polmo za ty prachy dobrý, zatim všechno pasovalo a výdrž ujde.. S originálem z provýroby to porovnat nejde, ale poměr výkon - cena mezi dílama pro opravy vůbec neni špatný.. Bosal je řekl bych o dost horší a stojí jednou tolik..
Pokud ten zadní díl bude kratší, tak bude mít hrdlo = původní zařízneš, zasuneš do hrdla a dáš sponu (+ tmel), pokud bude celej tak dáš celej.. Pokud by tam hrdlo nebylo tak to až tak jednoduše nenasadíš..
Jestli to je 1.4 16V benzín, tak tam by stačilo uřezat a druhovýrobní výfuk má vyhrdlení pro sesazení trubek do sebe. Pak se použije pouze stahovací spona. Propojovací ne, ale taky se dá. Zvláště, pokud to blbě uřežeš.
Takže dobře měřit a několikrát zkoušet.
Všechny šrouby a matice výfuku vždy měňte za nerez. Rozdíl v ceně je pár Kč ale při opravě 100 a 1.
Kdyby to výrobce udělal od počátku, není pak nic problém. Dříve třeba Škoda 100 aj. měla mosazné matice sběrného potrubí. Jak se nahradily za pozink, katastrofa.
Zkusil jste šrouby pořádně prostříkat wd sprejem nebo jiným odrezovačem? Pak ještě zkusit pošuchat malým ocelovým kartáčkem a šroub nebo matky nahřát. Dále i zkusit lehce potukat kladívkem, pokud se tam přes nějakou tyčku dostanete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.