Nejste přihlášen/a.
Nevím čím to je, ale u 206tky mi někdy jde řazení velice hladce jako po másle a jindy mi skoro nejde řadit. Jakoby se nějak neúplně rozevírala spojka, protože přes řadící páku normálně v ruce cítím, jak se ozubená kola pořád trochu otáčejí a někdy to jde dokonce úplně přes zuby. Když takto špatně zařadím, tak jdou potom během jízdy od pedálů docela vibrace a řadička se celá třese. Zvláštní na tom ale nejvíc je, že někdy auto jede celou cestu úplně hladce a krásně se řadí a jindy zase celou cestu prakticky nejde normálně zařadit a všechno se třese. Nevíte čím to je?
Viděl jsem na německé televizi díl s opraváři aut. Tam řešili problém, že při zatáčení doleva fungovalo vypnutí spojky i řazení normálně. Při zatáčení doprava spojka nevypínala a nebylo možné vyřadit. (možná ty směry zatáčení byly obráceně).
Nakonec zjistili, že se v motoru posunuje axiálně celá kliková hřídel a proto nevypíná spojka a nejde řadit.
Pokud máš možnost dostat se pod auto, tak zkus opatrně pajsrem zatlačit nebo zatáhnout za klikovku v axiálním směru. Pokud se klikovka pohybuje, tak se pohybuje i spojka a podle opravářů je to motor na vyhození nebo pokud chceš investovat peníze tak generálka motoru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.