Nejste přihlášen/a.
Bude, protože sklepáním na autě to stejně vyskočí z převodovky nebo se rozpadne vnitřní tripoid a rozsype se na několik jehliček všude okolo + vyteče olej z převodovky :--D
Blbost je to hlavně dělat na autě Jericho. Když si vyklepneš osu z převodovky, tak si to dáš pohodlně do svěráku a nemrskáš se v přidřepu u země s hlavou v podběhu
Gumidku, je to chvilka. Podržíš si rukou poloosu, druhou do něj klepneš a je venku. Dvě max tři do té mířený a je dole. Nesmíš do toho bezhlavě bušit jak esesák do žida
já bych tu poloosu z převodovky vycvaknul, stačí jen zapáčit pajsrem(páčidlem).
Aby si zbytečně nepoškodil pak různým páčením vnějšího kloubu simering na diferenciálu a pak mu netekl z převodovky olej...protože si myslím, že tím páčením za vnější kloub mu muže nevědomky stejně z převodovky poloosa trochu vyjet aniž by si toho všimnul, dalším páčením pak může simering poničit
Když si auto podepře na té straně co bude měnit manžetu(dostatečně auto zvedne-nakloní), tak mu vyteče oleje z převodovky minimálně
Pro jistotu bych koupil náhradní zacvakávací pojistný kroužek na poloosu, co jde do převodovky. Mně se ten původní malinko zdeformoval, šlo by ho narovnat, ale radši jsem dal nový.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.