Nejste přihlášen/a.
Brzdy brzdí, ale klidně mohou být před koncem. Některé desky mají trčící signalizační jazýček z plechu, který se začne dotýkat, když mají desky poslední milimetr tlouštky a jsou na výměnu. Jiná auta mají elektronický kontakt, který se probrousí a dotkne a nebo přeruší. A obyčejná auta nemají nic. Pak ojetá deska dělá zvuk jako brzdící vlak nebo tramvaj, kdy už brzdí ocelová platnička desky o ocelový kotouč a třesí segment je pryč (odbroušen).
Cena brzd na Peugota 206 cca 400 - 600kč desky a kotouče 1000-2000kč dle výrobce + práce 1-2 hoďky dle stavu třmenů, zarezlost šroubů, atd...
To s tím rádiem může být zlomený kabel svazku dveří nebo uhnilí či prasklý konektor co se rozpojuje. Francouzy mají jedny z nejhorších elektriku vozů.
Křupnutí na nápravě může dělat cokoliv. Popis nedostatečný. Zničené uložení tlumiče, poškozený tlumič nebo stabilizační tyčky nebo vadné čepy či povolené šrouby nápravnice. Cokoliv.
Od pár stovek po několik desítek tisíc, ptej se těch co to budou dělat. Např. pískající brzda může být kamínek v obložení nebo taky třmeny v hajzlu a oprava může být od vyndání kamínku po nový komplet brzdy a v servisu klidně dvacku (nový třmeny, kotouče, desky + práce.
Křupnutí může být kost stabilizátoru za tři stovky nebo taky ruplý péro a komplet péra + tlumiče zase za desítku atd. atd.
Reprák nejspíš zlomenej drátek = hledej šmudlo a chce to umět měřit, zase od tvýho času po klidně desítku v autorizáku (natahaj novou kabeláž )
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.