Nejste přihlášen/a.
Výrobce to schvaluje s nějakým indexem a ten se pak tiskne do TP
problém je spíš v tom, že pneu s vyšším rychl. indexem je om pát stokorun dražší a lidé se snaží ušetřit, občas je také problém s výběrem pneu tak, aby odpovídal jak rychlostní tak hmotnostní index...zpravidla jsou vždy vyšší...
já to řeším na motorce každý rok, pneu s dostatečným rychklostním indexem má nižší index hmotnostní...a ta s vyhovujícím hmotnostním, má rychklostní io jednu kategorii výš...a je dražší o litr
Musí to sedět podle techničáku, jak rozměr tak index (index můžeč být vyšší)
= Takže musíš mít Y Holt kdo chce opici musí mít i na banán. Když vidim "sporták" a na něm nejlevnější čínu protože na lepší nejsou love tak fakt nechápu proč si borec kupoval takový auto.. Asi se s tim dobře driftuje, brutálním smykem už ve 40 kmh na kruháči Což není na škodu.. Akorát to taky na h. brzdí a to už je horší...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.