Nejste přihlášen/a.
Technický stav vozidel se zaměřením na spalovací motory je celkem žalostný. Všichni by chtěli jezdit levně, zpravidla se majitelům vozidel co jezdí na benzín vysmývají jak jezdí zalevno ! Ale nic zpravidla neudělají proto, aby byl spalovací proces u diesela v kondici. Samozřejmě se to netýká všech, ale velké skupiny provozovatelů... DPF není u dieselů ze srandy. Již je i na nových benzínových motorech. U motorů typu Common-rail, PD kde je přímý vstřik do válců dochází k tomu, že výfukové spaliny mají oproti starému dieselu tak jemnou strukturu, že při vdechování se dostávají hluboko do plic. Proto se to používá. Kdo se pohybuje na cestách, tak vidí, že vidět silně nekouřící diesel je celkem zázrakem... J8 osobně jsem proto, at se kontrola přitvrdí... Ale i tak na TK dělají jenom lidi...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.