Nejste přihlášen/a.
Ano to je velký problém, kolega minule taky nemohl s litákem hnout, šlo o auto, kde se kola nesundavaly dva roky. Nedokázali s tím hnout ve dvou servisech, jediné, co pomohlo, bylo nastříkat do spáry styku disku a náboje kola sprej Brunox
nechali to pusobit několik dní (opakovaná aplikace) a pk to šlo srazit dolů hranolem dřeva, ranou zevnitř ven..
Já se takových estrád rád zřeknu, proto pokaždé při výměně kol mažu šrouby grafitovou vazelínou, litáky jakoukoliv, co mi přijde pod ruku, kdy je nejdůležitější omáznout středovou díru
Tak to dopadá, když se poslechnou rady mechaniků, že se nemá nic mazat. Po zdárné operaci pak nezapomeňte stříknout voskem na dutiny dosedací plochy i závity šroubů nebo matic kola.
Povolení šroubů asi o 1 mm, stříknutí WD40 a po mírném rozjetí zabrzdit by pomohlo. Sundávat kola stahovákem může dopadnout deformací disku a kolo bude házet.
Zkusit nejspise jiny pneuservis. Strikat WD40 a cekat, jezdit na povolenych sroubech. Zkusit to ohrat...
Nekdy je to problem, jak dlouho jsi to tam mel, prevence je namazat to vazelinou a pravidelne menit kolo.
Take se mi to stalo, ze plechace prirezly, nastesti jen zadni, a bylo nutne opravdu velke kladivo V nejhorsim by se daly rozrezat )
Ps: Ani WD40 dva dny a jezdeni a smyk na povolenych sroubech totiz nezafungovalo ;-(
Zkus skrz díry pro šrouby mezi kolo a kotouč stříknout směs 50 % acetonu a 50 % oleje do aut. převodovky (např. Dexron) nebo jiný penetrační olej, chvíli počkat a pak poklepat kladivem (ideálně pneumatickým) z vnější strany okolo středové díry a náboje. Tohle pak zopakuj ještě aspoň jednou a pak by kolo už mohlo jít shodit úderem zevnitř na ráfek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.