Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Saab na delší trasy

Od: alexsaab odpovědí: 10 změna:
Dobrý den,
Chci si pořídit Saaba 93 2.3t nebo 95 2.3t ale zajímá mě jestli dokáže jet třeba 200km v kuse abych nepoškodil turbo nebo celkově nepřehřál auto. Děkuji za odpověď.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew

2x

Proč by to nedokázal? Spíš je otázka, kde na ten motor, kterého se neprodalo moc kusů budete shánět díly a mechanika? Osobně bych vzal raději 9-3 s 1.9CDTi 110kW. Je na to víc dílů, umí to opravit každý, kdo dělá Oply a spolehlivost není horší jak u toho 2.3t. Navíc se bude jednodušeji shánět

Dokaze to kazdy udrzovany auto, Saab navic s noblesou at uz diesel, nebo benzin. Btw, pokud najezdite do 1000 km mesicne, tak se diesel opravdu nevyplati a co se tyka dilu...no krome zapalovaci kazety a citliveho turba (citliveho na zachazeni) se dily ani moc nelisi od konkurence...a sehnat se da cokoliv na cokoliv, neverte pomluvam.

 


1x

Tak auto (jakékoliv), které nedojede bez závady z Prahy do Brna snad ani není auto.

 


1x

Mam 9-5 2.3T a kdyz se jeste mohlo, ak cesta do Tater byla paradni zazitek, protoze sedadla to ma jak obejvak...jinak prijemnych 130-150kmh a bez znamky unavy. Turbu je to v podstate jedno, protoze v automatu to jede stejne skoro na volnobeh...Takze tak.

 


0x

Tak tohle snad zvladne kazde auto, ktere je vicemene technicky v poradku.

alexsaab

Ano to je jasné ale někde na foru jsem dočetl, že když má ujet delší trasu tak se můžou usazovat nějaké nečistoty ve fitrech a v olejové vaně a může se zadrit motor. Olej by se tam mel menit po 10 tisic km což neni problém. Omlouvam se za neznalost

Tak to uz zalezi na konkretnim kusu, jak byl predtim servisovany a provozovany.

alexsaab

Nechci si porizovat dieslovy motor protoze nenajezdim tolik km za den jen obcas jedu delsi vzdalenost tak pro me bude vhodnejsi benzin. Tak musim hledat pěkný kousek. Dekuji za odpoved přeji hezky den

ALEXSAAB, kazdy turbo se ma ohrat a zchladit...tj po zastaveni proste dve minutky nechat bezet motor. Hlavne pokud se mu davalo na frak na okrskach. Jinak po koupi doporucuji vymenit olej (5W-40) a filtr, opakovat kazdych max 10000km ale klidne i driv. Co se tyka vany, tak zalezi na typu motoru, ty prvni mely problem s odvetravanim klikovky a tim degradace oleje, ktery chladi turbo, cili kdyz behem vymeny oleje (staci kazda druha) vycistite vanu, tak si jen pomuzete. Holt to neni auto pro kazdeho. Jinak pokud chcete jen nejakou jinou skodovku, tak si kupte Tid a mate v tom motor GM...Ja mam benzin AERO a ty drobnosti okolo mi nijak nevadi...

 


0x

Vybíral bych motory do roku tuším 1999.

Ty červené zapalovací kazety byli bezproblémové. Ty černé tuším problémové a motory od Opelu už nejsou Saab po roce 2000.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]