Nejste přihlášen/a.
Leju Shell Spirax. Ten Castrol se hodně doporučoval i na klubových stránkách fandů.
80W a 90W se tam lilo dříve u Favoritů, protože lepší olej neexistoval nebo byl nedostupný a Mogul ho nevyráběl. Ovšem u Š120 se prý v mrazu na PP90 dá rozjet na neutrál jako z automatickou převodovkou, jak je hustý
Magnet je ve víku uvnitř. Normálně je tedy nedostupný. Pyliny ze synchronu tam nebudou. Je z bronzu. Proto je vhodné olej vyměnit. Už k vůli vodě v oleji.
Pochybuju že to bude olejem.. Změna s teplem bude tepelnou dilatací než změnou tekutosti oleje... = ovládání převodovky.. Tipuju že olej už bude pěkný bláto, tak nedat nový je asi hloupost (pokud si auto chceš ještě chvíli nechat..)
Mě nový olej po 30 000km výrazně pomohl a převodovka mi řadí krásně i při -9C, jak letos bylo venku. Starý olej byl hustý kalný hnědý. Nový je stále med čirý.
Smysl to má vždy.
Píše "škrtání" a to olejem nebude... V každým případě starý bláto má smysl vracet jen když to brzy půjde do hutí
Má v háji spojku. Klidně mu i po vypnutí unáší hřídel převodovky, jak mu drhne po tisícihranu lamela. Takže skočit z 3 na 2...
Teď nejde poznat, zda to bude spojkou nebo převodovkou. A před tím ta spojka už byla načatá, když se teď totálně odepsala a je původní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.