Nejste přihlášen/a.
Podle popisu příznaků by to mohla být zoxidovaná (nebo volná) svorka na baterii. Samozřejmě to může být i baterie, ale ta většinou neodchází takhle náhle.
Jestli auto před tím startovalo normálně a baterie není vadná, musela by být i po těch 35 km nabitá dostatečně.
Samozřejmě se ani vadný startér nedá vyloučit, ale to je dost nepravděpodobné.
Podle popisu to skutečně vypadá na špatný kontakt na některém ze silových kabelů (z baterie na startér nebo z baterie na kostru. Takže na to bych se zaměřil především. Za druhé je třeba změřit napětí na pólech baterie (přímo, ne až na svorkách) při startování. Když neklesne, je vada v kontaktech silových kabelů, pokud klesne pod cca 9V, je třeba vyměnit baterii. Pochopitelně je jednodušší začít tím měřením a až pak se zaměřit na silové kabely.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.