Nejste přihlášen/a.
ZIL 157 je nádherně ošklivý auto .
Podobně to měl známý s autem (běžným) ze Slovenska. Normálně tu jezdil, pojistka na Slovensku a kdyby něco, je tu zrovna na návštěvě. Nevýhoda, že musel na STK na Slovensko.
Jestli to chcete nakonec provozovat na zelených (veteránských) RZ, tak proč to tak neudělat hned? Výhoda (u náklaďáku dost podstatná) je, že se platí mnohem nižší povinné ručení, nevýhoda zas je, že musíte na veteránské testace, ale jelikož byste měl auto v původním a dobrém stavu, tak by to neměl být problém.
Nejpozději po 185 dnech je nutné auto v čr registrovat, ukládá to jak vídeňská úmluva o silničním provozu tak další EU legislativa, bez ohledu na to, co platí na Ukrajině
p.Xenofobe-jak toto kdo zjistí? U nás snad již víc dva roky jezdí mladý pár s Bafíkem se švýcarskou RZ a nic se neděje
Jak to zjistí, to netuším, ale platí to pro jakékoliv auto, které tu jezdí. Předpokládám, že u nás je zákon bezzubý jako obvykle, ale třeba Rakušáci po takových autech u nich dost jdou, protože nepřihlášením přichází mimo jiné o poměrně tučnou ekofašistickou daň, která se počítá z ceny nového vozu, i když se jedná o dovezenou ojetinu.
Kovis-já vím , že to platí .ale zajímá me jak je to v praxi-zda to někdo zjištuje.dá se to zjistit či musí někdo takového "naprášit" nebo jak.
a jak to bude s ukrajinskou technickou prohlídkou? Velké nákladáky jí mají na 1 rok...když to koupíš bez STK budeš jezdit bez STK? takovou velkou krávu s cizí značkoui si všimne každý polda i bez udání
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.