Nejste přihlášen/a.
Na benzince MOL, obycejny benzin 95, do nadrze pridam aditiva VIF. Premiovy benzin natankuju jen kdyz zapomenu plechovku s aditivem.
Tankuj to, co má auto předepsáno. Bývá to na štítku na víčku nádrže, když ji otevřeš. Zbytečně neexperimentuj, pouze to pak "leze do peněz". Při běžné jízdě stejně nic nepoznáš.
Já tankuju 100 oktanový a věřím, že je v něm méně řepky, kterou nám nařídila EU a už v EU zjistili, že je to nanic a vtichosti to v cizině vymizelo a jenom u nás to zůstalo ... Je to přece dobrý byznys. Až zdraží 95 oktanový na vyšší cenu, tak na něho přejdu a budu již zvyklý na vyšší cenu... Na výkonu to u auta co má elektronickou řídící jednotku poznat není, nebo né tak zásadně, ale je to poznat třeba v chodu takové sekačky, pily apod. To je ověřeno..
100 oktanový asi opravdu řepky méně má, nebot je odzkoušené, že u auta co málo často jezdí a stojí nějaký dva, tři měsíce to poznat je. Méně degraduje... Je i odzkoušené ho používat v autech na plyn, kde se benzín používá pouze na start a tak je v nádrži velmi dlouhou dobu, tedy zpravidla, obvykle..
Když jsem ještě jezdil na benzín, tankoval jsem to, co bylo zrovna po ruce. Za 50000 km jem rozdíl poznal jen jednou a to šlo o skutečně mimořádně levný benzín. le byla to starší, ještě nerozmazlená auta. Už cca 15 let tankuju naftu a opět si nevybírám. Rozdíl mezi naftou za 26,50 Kč a 30,90 Kč jsem zatím nezaznamenal. Do nafty nic nepřidávám. A můj současný diesel rozhodně nejede jako kolo do kopce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.