Nejste přihlášen/a.
U nás v republice ještě nebyly takové mrazy,aby mohl zamrznout elektrolyt v akumulátoru.. I když teplota venku dosákne -10 stC ještě dlouho trvá,než stejné teploty dosáhne uvnitř baterie.Pak stačí dvakrát nastartovat a články se tímto energetickým rázem ihned ohřejí a baterie není podchlazená.Pokud nenastartuje i poté,je vybitá a je ji potřeba dobít.Sledováním stavu je vhodné tomu předejít.a nabíjet včas.Pokud by se stalo,že elektrolyt opravdu zmrznepak vytvořené krystaly ledu poškodí desky elektrod a baterie je kaput.
JABRAKA
Cim je akumulator viac vybity, tym menej koncetrovana kyselina je v nom a je to viac podobne vode, preto to moze aj zamrznut. Nabijanie v takom stave moze sposobit vybuch. Staci ohrev nad nula stupnov.
ja ho zazil, sice jsem to doslova nevidel protoze sem byl zrovna zady k baterce asi 3 m od ni ale fleky na strope jsou dodnes, i po malovani se tam objevily znovu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.