Nejste přihlášen/a.
5 let staré auto, ale možná bude problémové. Kdyby bylo bez závad, už tam asi dávno není. Lépe je vzít s sebou někoho, kdo tomu rozumí.
Cebia zjistí jenom to co se dělalo oficiálně. Pokud někdo sejmul jelena a opravil to ve stodole tak vám to nikdo z Cebie neřekne takže za mne vyhozené prachy Lepší je dát je někomu, kdo tomu rozumí a nenechá se napálit nějakým papírem.
Pokud to není Fabie tak bych vzdálenost neřešil. Jsem se schválně kouknul jak daleko to mám k něčemu co se mi líbí a taky to je skoro těch 300km
Dál pro auto jsem jel jedině do Německa.. Cebia zjistí jen to co je v registrech, samodomo slepení ze dvou aut ti nenajde = vyhozený prachy. Podobně třeba exekuce, čorky..
Servisní knížka bez ověření v autorizáku nebo podle faktur je jen cár papíru, naprosto běžně se falšujou.
Najetý kilometry podobně, klidně může mít nalítáno 300kkm, stočená na 30 a Cebia ti to nenajde protože se to stočilo před první technickou po 4 letech...
Takže sebou někoho kdo se vyzná. Aut je mraky, z ojetin je v ČR za rozumný prachy 90% naleštěnej šrot s problémem (a to jsem ještě optimista)
Proto tu upozorňujem že je třeba pořádně ověřit skutečný stav. Nový auto má spoň tu záruku, tohle bude moderní auto po záruce. V reálu jak to v bazaru zaplatíš tak jde všechno za tebou. A nějaké Cebie, servisní knížky, hezky naleštěný na fotkách, vychválený prodejcem jak to je super naznamenají vůbec nic.
Když se auto začne sypat, tak klasika je z nejlevnějších dílů potunit aby to aspoň chvíli jelo a strčit do bazaru. Nějaký hejl se vždycky najde, odjede a má to doma on
Jednoduchý - návrh v rámci zkušební jízdy zajet na mnou vybranou STK a udělat emise + TK. Pokud projde platim já, pokud ne platí bazar.
Když se cuká, tak ví o problému a ty hned víš že máš hledat jiný auto. Ty 2k za prohlídku se vyplatí. Na emisích i čte chyby zapsané v ŘJ. Technickou přes známost projde prakticky všechno co se nefotí, bazar se obvykle zná s některým technikem a za provizi jim to pouští (proto ta mnou vybraná STK - neví kam se pojede). Občas projet auta na place je potřeba, takže jízda není výdaj navíc, palivo a čas není problém zaplatit.
Vidíš jaký jsou prodejci šmejdi... A Cebia ti najde jen bouračky který šly přes pojištovnu příp. autorizák. Pokud někdo něco opravoval v malým servise nebo sám, tak to v žádný datbázi neni a žádná Cebia to nenajde. Takže nakonec je zásadní prohlídka na místě a umět to na autě najít... Tohle ti aspoň ušetřilo cestu, ale nejde spoléhat na to, že když nic v databázích nenajdou tak je auto OK...
U bouračky záleží jak bylo bourané a jak kvalitně opravené.. Může být v pohodě nebo taky ne.. Někdy bouračka sundá cenu, ale je udělaná tak že auto je ve výborném stavua vůbec to nevadí.
Když jsem viděl ty perly z autorizáku tak tam je jistota jen že to nebude levný
Mmch. novější auta obecně až na pár vyjímek jsou složitý "komfortní" auta s milionem elektroniky, ale levná výroba a omezená životnost. Takže buď to mít od novýho nebo rok starý a tak za 5 let pryč s tim.. Jsem zastánce najít jednoduchý auto ještě poctivě udělaný bez zbytečných zdrojů poruch..
Jestli myslíš elektromobil, tak jsem zvědavej kolik jich bude jezdit dvacetiletejch (což je běžná životnost plechovek z let 2000)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.