Nejste přihlášen/a.
Vidím to na k.o. motoru. Jezdit kolem bloku se svítící kontrolkou je hovadina. V mrazech počkat maximálně pár vteřin, když nezhasne, motor vypnout a už nestartovat.
"Pochybuji že by bylo zadřené, dost se o něj staram."
V čem ta starostlivost spočívá? Luxujete interiér, leštíte karoserii...? Ježdění s nemazaným motorem o přílišném starání nenasvědčuje. Ona tam ta kontrolka totiž není pro srandu králíkům.
Každopádně po rozsvícení kontrolky mazání (červená!) ihned chcípnout a jít zkontrolovat stav oleje. Pak se dá spekulovat proč svítí. Pokud je tuhý mráz dal bych tomu max 10sec bez tůrování a pak stejně vypnul motor.
Na motorce mi tohle dělal tuhý olej, když bylo chladno. Rozsvítila se na 5 sec a hned zhasla. Pak jsem dával řidší olej a už to bylo ok.
Tak to je paráda...
Ještě, že tam olej je na MAX a to i hned po zdechnutí.
Když čerpadlo netlačí nemá co stéct, že...
není o čem pochybovat
Dobrá práce. Napínák je tam hydraulickej? Pokud ano tak mohl být volnej kvůli malýmu tlaku oleje. Tj. pokud neopravíš mazání tak se to zopakuje Sací koš, čerpadlo, někde "díra" a tlak hned jde pryč atd. Rozhodně hned po startu změř tlak oleje at víš na čem seš..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.