Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,koupě auta u nás po dovozu z Německa pouze s 1 klíčem. Je to riziko?Váš názor?
Riziko to moc neni, spíš další investice za druhý klíč, mít jen jeden má svoje mouchy...
Představa že si nechá druhej klíč schválně a pak ti šlohne auto je spíš mýtus. V každém případě nakódovat jen ten jede a nový duplikát, pak s tim amatér neodjede (a profík klíč nepotřebuje)
asd1: prosím vysvětlit polopaticky pro neznalé holky. To půjdu s tím 1 klíčem do výrobny klíčů nebo kam a co chtít-díky
sory jako, jeden klíč, to je jasný důkaz dřívějšího přístupu k autu...tedy přístupu jeho majitele a následně přístupu překupníka...překupník nemá absolutně žádný zájem poskytnout jakoukoliv službu navíc která by snížila jeho nezdaněný zisk..a kdo se nestará o klíče obecně nestará se ani o auto proto bych se podobnému kousku obloukem vyhnul a nechal ho zájemcům ( nade mnou v diskusi kterým to vůbec nevadí/...
On je nějaký problém koupit novou sadu zámků a nakódovat znovu immobilizér (smažou se tím původní klíče z paměti).
Proč bych nekoupil, když bude vůz vpořádku.
Tohle je prkotina.
Kopírovat klíč v zámečnictvý nedoporučuji.
Udělají transpondéru klon. Auto pak nepozná, který klíč dostává.
Jednotka immobilizéru, která blokuje start motoru chce na svojí cívku dostat takovou tabletku (transpondér s elektronikou. Princip podobný jako při bezkontaktní platbě kartou.
Do jednotky se instalují diagnostikou 2 různé transpondéry s jedinečným kódem a ty si jednotka zapamatuje. Pozná tak klíč 1 a klíč 2.
...
Klíčnictvý nemá přístup k autu a tak udělá 1:1 kopii jak mechanického klíče, tak transpondéru.
Auto pak nepozná, svazek klíču 1 a 2. Bude si myslet stále 1.
Problém je, že kopírovací transpondéry v klíčnictvý nejsou moc kvalitní a odchází. Pak auto z ničehožnic nestartuje.
Proto je vhodné immo kódovat pořádně na normální transpondéry (tabletky v klíči)
Prkotina za 4k plus transponder k druhýmu klíči (bude jen jeden) = zbytečné náklady navíc a už se to může blížit sadě nových pneu nebo náplním+rozvodům v servise. Pokud mám dvě stejný auta tak beru to co má klíče dva, nebo budu chtít slevu v ceně novýho klíče příp. i zámků..
Vyloženě riziko to není, ale jestli to auto koupíš, tak ho pak pořádně prohlídni. Stalo se mi už dvakrát, že druhý klíč byl schovaný někde zvenku na autě. Jednou zastrčený za sklem zrcátka, jednou přidělaný stahovačkou za mřížkou předního nárazníku. Zda to byla příprava na krádež nebo se někdo tak bál, že na cestách ztratí klíč a neodjede, to nevím. Ale mám známého, který si taky dovezl (z ČR) auto s jedním klíčem a za měsíc mu zmizelo.
Auto je skoro nové,kontrola technika z rodiny -měl ho napíchlé, jen má prostě 1 klíč. Ale nechám si udělat obyč. navíc. Děkuji všem za odpov.
4r. to je zajeté,pro vás třeba staré,ale jsem ráda i za toto...nájezd v pohodě..jen ten klíč druhý mi chybí. Občas hledám a hledám...jakmile vezmu druhý tak najdu první (minulé auto).
Auta z dovozu se často stáčí a po 4 letech klidně může mít 200 kkm, nebo když s tim jezdí prase tak to i po 50 kkm může být plečka zralá do šrotu. Může to být vabourané atd. Je dobrý ověřit celkově auto a nenechat se zaslepit že je hezky naleštěný a vychválený. Taky to může být čorka a sebere ti ho policajt při první kontrole... Jeden klíč je to nejmenší, určitě to ale chce odkódovat z imobilizéru ten co chybí (aby s tim nešlo odjet). Druhý klíč se hodí, takže já bych si ho určitě přidělal..
Nájezd je celkem vedlejší, hlavní je aktuální stav. Auto s 200kkm může být ve výborném stavu a auto s 50kkm klidně šrot..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.