Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Horší starty

Od: motorak odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

mám naftáka a teď v zimě trochu horší starty, myslel jsem, že že to je baterkou, tu mám 4 roky starou 75Ah, jedu poměrně kratké trasy po městě ale teď jezdím i delší 65 km tam a dalších 65km zpět. Napadlo mě, že těma cukama po městě jsem ji mohl odrovnat. Ale minulý pátek bylo lehce pod nulou stál jsem narovince, motor točil jak o život ale nenaskočil. Kdyby byla baterka KO, tak si myslím, že by to bylo vydechlý :D Tak jsem to zdechl, počkal chvíli a podruhé už to naskočilo na brnk.

Moje zkušenost je taky taková, že když to stojí čumákem dolů tak nemám problém, na rovince ok, a když stojím čumákem nahoru tak to je problém, teď tak neparkuji ale i za větší tepla motor točil trochu déle. Myslel jsem, že je v háji nějaké palivové čerpadlo. Ale po delším stání v zimě a právě čumákem nahoru jsem se rozhodl cestou, párkrát otočit klíčem aby se to nažhavilo a pak nastartovat. A normálně jsem zřetelně slyšel jak tím potrubím chrlí ta nafta. No a ted někdo na facebooku řešil stejný problém, tak mě to nedalo a začal jsem googlit a jeden borec to vyřešil výměnou palivového filtru a termoventilu ve filtru (což upřímně nevím co je) ale já měnil palivák před 14 měsíci a mám na něm najeto 12 tisíc kilometrů. (Olej měním po 10t km a palivák jsem se rozhodl, že po 20ti) Nicmémě mohl by skutečně být problém tam?

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Zda za to může palivák těžko říct, ale je to nejlevnější položka, takže bych jím začal. Jaké auto?

motorak

1. 9jtd 147

 


0x
čerpadlo v nádrži už nemusí být v kondici a nenatlačí co má to že ho slyšíš neznamená že dává požadovanej tlak

 


0x

Zakarbonování, žhaviče, palivák, čerpadlo.

 

jenda2*

0x

Začíná se odporem žhavičů. Stačí i kousek kabelu od plus pólu akumulátoru, odpojit kabel od žhaviče a kabelem brnknout přes připojení. Pokud zajiskří, funguje. Nevím jak u Fiata ale některá palivová čerpadla mají zpětný ventil v podávacím čerpadle v nádrži aby nepadala nafta. To se pozná odpojením přívody paliva z nádrže a fouknutím do trubky. Tak jsem to měl u Superbu. Vyměnil jsem podávací čerpadlo a nadrb. Po zapnutí klíčku by mělo čerpadlo chvíli tlakovat. Asi by to chtělo servisní přiručku, kde je popsáno co kde je.

MAGNETI MARELLI 3/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]