Nejste přihlášen/a.
taky bych rekl,cena ale mam strach ze budu napaden ze servisaci take museji z neceho zit.
Dcera v patek na prvnim snehu smyk Fabia II. Zniceny disk,rameno mirne ohnuta poloosa.Behem vikendu a pondelka opraveno.Pri jednom ji vymenil brzdove kotouce ,zabrousil desticky byli menene 2018 / 11 mesic.nove rameno,vyrovnana poloosa,novy disk,udelana geometrie. Dneska odjizdela z dilny OSVC.Cena 8 200kc
kotouce bych menil za mesic ma STK,nedaval bych asi za 2000kc
To je přiměřená cena - rameno FAG 800,-, kotouče 1k, proč nedal nový desky když stojí ca 600 (Textar nebo TRW), disk plech tak 800, tj. komplet materiál (kvalitní, šlo by i levněji) ca 3500,-, za práci tedy ca 4700,- Kaček.. Poloos od Meyle ca 2k celá, takže bez rovnání poloosy za práci 2,7k.. Přehodit poloos + rameno, brzdy + geo zas tolik práce neni, cena odpovídá na servis hodně dobrá (holt borec nesplácí hypotéku ani nerejžuje). Chápu že průměrný servisy prskaj když někdo nadhodí že to nestálo 20k
450 éček za zadní brzdy je jinej level a ještě to je blbě.. To špatný odvzdušnění jedný strany to být může (a asi i bude), měnil prase tak zavzdušněno bylo a něco mohlo zůstat v trubce.. Druhý okruh odvzdušněný dobře = pedál nepruží...
desticky pokud maji jeste maso vzdy srovnam ,proc vyhazovat neco co jeste splni sluzbu.A geometrii asi na dilni nedelal musel nekde zajet,vzit sebou kolo na prezuti ,tak zase tomu venoval cas.
Na druhou stranu je mi divne ze mel hned cas,ze neni vytizeny.Znami rikaji jak dlouho u toho sveho musi cekat.Pred loni tam byla take z znicenym kolem pokrivenym ramenem na Pegueotu 206 a take ji vzal hned.
Dcerka je nejak nachylna na tu pravou stranu
To ti dal slevu pro stálého zákazníka
Co jsem viděl tak starším vždycky byla orezlá hrana kotouče která dělala drážku v deskách = rozumně srovnat desky znamená ubrat polovinu obložení (aby mělo šířku novýho kotouče), pokud to necháš úzký tak kraj kotouče orezne rychle a odejde dřív = nechávat starý obložení se nevyplatí resp. jen u plečky na dojetí kdy investice nemá smysl...
Píše o el. ručce, ta se na Fíkusu2 asi fakt vyskytuje Ta se myslim nastavuje diagnostikou a mám pocit že se při výměně pakny musí el. ručka nastavit ještě před montáží... Samostav může být podle čidel v pohonu ručky..? Neznám věštim z koule..
Nevím teda ale smoštely se štelují samy, takže pokud by to bylo rozhozené a opravdu používal brzdy tak málo, že se nestihly seštelovat, měl by technik na STK vidět, že se to každým zabržděním zlepšuje a po 2-3 sešlápnutích na podlahu by to mělo být dobré. Alespoň tak fungovaly mechanické samoštely co znám.
A co Vám na tom trvalo měsíc?Že jste prošvihl termín na opakovanou?
Jinak nwn jak kde ale u nás i po víc jak měsíci se nedělají emise,ale jen TK,byt za plnou cenu BEZ EMISÍ !
Sám to neudělá a měsíc honil mechanika at se uráčí to dát do kupy = nic divnýho při dnešní obvyklý kvalitě servisů... Hlavně mechanik netušil která bije tak nejspíš metoda "moc práce jak to půjde tak na to mrknu" a neřešil to, kšeftu má dost..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.