Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zamčel jsem si auto po vyndání baterie

Od: jang* odpovědí: 12 změna:

Zdravím,

Popis vozu na konci!

podařil se mi husarský kousek, neb se mi vybila autobaterie a protože parkuji na ulici, garáž nemaje, chtěl jsem ji vzít do bytu nabít.

co mi ale nedošlo, že jsem vyměnil svoji starou fabii, která měla mechanické zámky, za oktávii obdobného ročníku, která je nemá, respektive ne viditelné. takže situace je nyní taková, že mám zamčené auto, zabouchlou karoserii a baterii v bytě. dočetl jsem se, že by mělo být možné oddělat krytku zámku na dveřích u řidiče a otevřít normálně klíčem, ale v mém případě nemá tato krytka onen zářez pro zasunutí klíče/šroubováku a následné "vypáčení". má smyslo toto páčit násilím nebo urážet kladivem?

zámek u kufru bohužel také asi nebude řešením, je totálně zanesený po 20ti letech nepoužívání, protože centrál...

také jsem se dočetl, že by mělo být možné připojit (nabitou) baterku na alternátor plusem a kostru vozu mínusem, pak by centrál mohl fungovat. potíž je, že i když vím že vůz alternátor má, netuším jak vypadá či kde ho hledat.

vlastně jediné, co potřebuji, je dostat se pod kapotu a připojit zpět nabitou baterii, jestli to bude mechanickým odemčením či nějak jinak, (ideálně bez střepů), už je mi celkem jedno.

pokud by měl někdo radu, jak připojit nabitou baterii na alternátor/startér/etc. tak moc prosím o podrobný popis kde to najdu a jak to vypadá, 5ti leté dítě se v autech vyzná lépe než já

Škoda Octavia 1 (tuším model Elegance) kombi
R.V. 2000, dovoz z Německa, benzín 1.8 jestli to hraje roli

Všem předem moc děkuji!
Honza

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x
Zvedni to benzin má jen kratkej plastovej kryt takže pohoda
Strana řidiče je na převodovce startér vede k němu silnej kabel od baterie de na cívku startéru
Na tu připoj plus s baterie
Kostru kamkoliv na motor či převodovku
Pak odemkneš
Nedostal by ses tam kufrem neni tam zámek?

 


2x

Do zamku zadnich dveri striknete poradne WD40, klidne i vicekrat, nechejte pusobit a urcite to pujde otevrit.

 


2x

Nechápu co chceš vymýšlet, normálně vycvakni krytku u řidiče a odemkni klíčem, zámek tam určitě je.


doplněno 08.12.20 19:19:

Viděl jsem už i oktávku, která měla zámek jen u spolujezdce.

 

jang*

Zatím moc děkuji za rady, jsem plně odhodlán vyzkoušek všechny tři postupy, nicméně zítra ja taky den, a vzhledem k tomu že baterka je momentálně na nabíječce, tak na to až tak nechvátám
rozhodně se ale naučím, co a kde je alternátor a startér a zprovozním zámek kufru, at už to dopadne jakkoliv, jistota je jistota

na krytku zámku se zítra vrhnu se šroubovákem

jang*

Tak update,

pod krytkami na předních dveřích nic, žádný zámek...

varianta číslo 2 - zámek na kufru - také nezabrala, hodinu ůl střídavé péče WDčkem a nasledně pokusy zasunout klíč nevedly nikam, až na zamlácení klíče do zámku kladivem jsem byl, myslím, celkem důrazný

takže zítra baterka a kabely na startér...

jang*

*na předních dveřích spolujezdce i řidiče

A máte tam tyto krytky? Nebo "něco"jiného?

 

jurajjuraj*

0x

nastrikat maziva do zamku kufru a chvili nechat, pak si pohrat s klicem, vetsinou to povoli celkem brzy

 


0x

Pár lidí ty řidičovy krytky s vložkou zámku mění za plné krytky ze zadních dveří, aby jejich auto bylo více chráněno proti odcizení.

Krytku totiž odloupne kde kdo a zámek s klíčem HU66 už umí odemikat taky kde kdo.

 

johnyd97

0x
Přesně tohle jsem pár let zpět u staré Octavie také řešil... Naštěstí jsem měl tažné zařízení (koule).
Baterku jsem položil za auto a zapojil ji přes krátké kabely do zásuvky pro tažné zařízení - elektronika naskočila a auto jsem odemkl... Stačilo pouze najít na netu schema 12V/GND v zásuvce a do zdířek strčit kousek kabelu.

Na to je ale potřeba 13 pol zásuvka.

Nebo zapomenutá zapnutá obrysová světla u 7 pol.

 

peter1

0x

Velky pozor na skrat, plne nabity akumulator moze posobit ako zvaracka a lezat kdesi pod autom, odkial vam na ruku / do oka kvapne roztaveny kov, nie je nic zdrave.

Postup : najprv hladat na aute bod pripojenia (zasuvka, alternator ...), potom skusit pripojit akumulator cez ziarovku alebo vykonovy odpor a az potom naplno, no tiez cez poistku povedzme 20 - 30A. Nechystate sa startovat, na otvaranie dveri by to malo stacit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]