Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vysoká spotřeba oleje

Od: martinmartas® odpovědí: 18 změna:
Zdravím, na jaře jsem si dal měnit olej projel jsem asi 500km a v létě mi zasvítila kontrolka na olej tak jsem tam dolil litr. Teď před týdnem zase zasvitila kontrolka to jsem ani nemohl nastartovat tak jsem dolil zas litr oleje. A aby olej unikal tak pod autem nejsou žádné stopy. Odkdy se měnil olej tak jsem najel asi 1300km.Neví někdo proč to tak žere olej? Jedna se o motor 2,0tdi

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
To je dost velka spotřeba oleje možností je víc
Muže jit do motoru přez turbo
Nebo gufera ventilú
Nebo pístní kroužky
Ještě koukni jestli ten olej nejde do vody což by značilo prasklou hlavu

Nevím já se v tom moc nevyznám nechci jít s tím zbytečně do servisu ale zas nechci ani zničit motor proto se ptám tady.
Otevři víko expanzky jak tam nenajdeš čistou rúžovou kapalinu ale hnedej či černej hnus servis tě nemine

Kdyby se tam dostal olej kolik může stát oprava
Pokud by to byla rupla hlava počítam že se se bude muset dohnat jina hlava nechat udelat to se počítám pod 1 litru nedostaneš spíš vic dle servisu
Jo a hlava bude starší novou bys asi nezaplatil

Ďáblíku, utekla ti nula (10 litrů!)

Novou hlavu tipuji kolem 30 litrů (jen hlava, bez příslušenství a montáže).

 

jabraka*

0x

OBVYKLE TO DĚLÁ PŘIDŘENÝ MOTOR,ALE SOUČASNĚ TO MUSÍ KOUŘIT Z VÝFUKU.sAMOZŘEJMĚ TO NIKDE NETEČE NA SILNICI.

JABRAKA


Z vykufu se nekouří
break

Jabrako, ty sám seš přidřenej

 


0x

Zdravím,

co je to za auto a jak je starý, kolik km najeto,?

Starý je dobře, má najeto 55 (let)

Motor 2.0 tdi bude nejspíš koncern. Na typu celkem nesejde.


Passat rok 2006 najeto něco přes 200tis km

 


0x
Už jsem taky viděl cca 2x motor TSI co žral 1l/500km...
To byly ty motory cca do 1/4 letí 2011...

 

xenofob

0x
1.) změřit tlaky ve válcích a modlit se aby to bylo plus minus pár barů tedy v toleranci2.) pak to bude na výměnu gufer ventilů, budou vydrřená vodítka ventilů takže repasi hlavy3.) ředitelka 3xAAA Karolína Topolová v rozhlase prohlásila že špatné tédéíčko pozná podle zvuku motoru po nastartování...právě proto se prý vypracovala na generálni ředitelku...sjednej si s ní schůzku at rekne vo co go

 

 

jenda2*

0x

Jestli je to turbo poznáte snadno po temontáži EGR ventilu. Pokud je od oleje, je pravděpodobně opotřebený kroužek hřídele turba. Kroužky poznáte podle toho, že za chodu sundáte krytku otvoru pro nalévání motorvého oleje. Když to hodně fouká z ventilového víka, bývají to kroužky.

Opravovat asi nemá smysl. Možná výměna motoru. Pokud máte známého automechanika, tak by to za opravu stálo. Jinak ti lemplové v servisech zásadně mění a nejraději i celé auto, i když sami jezdí Fábií...


To mi je jasne v servisu vymění i to co není třeba jen aby vydělali. Jinak turbo je repasované začátkem roku.
asd1

Repas taky může být nepovodenej (vidět to je docela často..)


Jakože špatně zrepasovane turbo?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]