Nejste přihlášen/a.
Pokud je únik kapaliny,vždy se mpátrá,kudy zmizela.Pokud není louže pod autem,neznamená to,že neteče ven.V hadicích bývá po zahřátí motoru pod tlakem,malá dirka způsobí únik ven,ale za jízdy se to nezjistí.Při stání pak je v chladiči spíše podtlak,takže se pod autem louže nevytvoří.
Pokud je poškozené těsnění pod hlavou(nedejbože prasklá hlava,) únik je do olejové vany,nebo přímo do výfuku.Pak se zjistí voda v oleji,nebo ve výfuku.
JABRAKA
Trochu se obávám, že předchozí majitel velmi dobře věděl, proč se toho auta chtěl zbavit. Jak už bylo řečeno, může to být nejen vadné těsnění, ale i hlava, prostě motor na odpis ... Na druhou stranu může jít i o "obyčejné" úniky a spotřebu kapalin. Audi bude mít vespodu motoru určitě plný kryt a únik chladicí kapaliny přes vodní pumpu či hadici prostě nejde vidět, stihne se to odpařit. Šlemy na víčkách samy o sobě taky nic neříkají, kdo ví, kdy byla naposledy měněna chladicí kapalina (koncern VW výměnu kapaliny nepředepisuje) a jaký tam kdo lil olej (servisy často do starších benzínových motorů lijí long-life oleje a při krátkých jízdách pak šlem může oblepit nejen víčko, ale i olejovou měrku). Chtělo by to oddělat spodní kryt motoru a podívat se, zda kapaliny jen někde neunikají.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.