Nejste přihlášen/a.
Neprijde vam cena neodpovidajici stavu?
Nepřijde, nebot neznáme stav toho auta. Nájezd a svítící kontrolka opravdu není vypovídající o celkovém stavu auta.
Po 350 000 km stejně víc záleží na údržbě a dosavadnímu chování k autu, s takovým nájezdem může být jedna pohonná jednotka vymletější než druhá, karoserie porůznu zrezivělá a podvozek různě unavený, celé auto může leccos pamatovat. Ve výsledku může být TDI s nájezdem 150 000 km šrot, který se už nevyplatí spravovat, zatímco MPI s nájezdem třikrát větším pořád v pohodě. No a stejně tak to může být i naopak. Za mě cena 40 tisíc v pohodě, pokud to není auto bez jakékoliv historie a v normálním stavu.
A že má Octavia II benzínový motor, je pro někoho spíš výhoda. Není každý posedlý naftou, ty nejspolehlivější naftáky se totiž do O2 nikdy nemontovaly a ne každému nafta z různých důvodů vyhovuje. S LPG je pro benzinovou 1.6 situace ještě příznivější. Snad jedině, že ve srovnání s 2.0 TDI je šnek, ale není každý závodník.
Není znám případ Octavie, co by najela 1,35 mil. km a facelift II už vůbec ne. Asi ses utal s jednou nulou navíc, v tom případě ten nájezd je ještě dobrý, ale záleží na celkovém stavu vozu (koroze, podvozek, rozvody, tlumiče, garážovaný - negarážovaný, spotřeba, atd.). Co ukazují kontrolky není podstatné. Kdyby bylo vše OK, cena by byla dobrá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.