Nejste přihlášen/a.
Ani jeden. Když už, tak aku a to minimálně ryobi.eu/... se 4Ah baterií (nebo ještě lépe 5Ah, je stejně velká a rozdíl v ceně je minimální). Nestojí 1500 Kč, ale za to nepotřebuje kabel ani kompresor, nemusí se mazat, na jedno nabití přezuje 4-5 aut (ve výsledku mám průměr cca. 15-20 minut/auto vč. dotažení mometovým klíčem) a na rozdíl od Parkside normálně funguje i v zimě. Za skoro 3,5 roku a minimálně stovky utažených a povolených šroubů a matic jsem měl problém pouze s nabíječkou (což jsem ani nezkoušel reklamovat, protože jsem stejně měl v plánu někdy koupit rychlonabíječku, tak jsem ji holt koupil dřív).
baterie toho moc nepoví o tom jestli to povolí nebo nepovolí to co potřebuje povolit. To jen řekne jak dlouho se to zařízení bude snažit
Zdravím, v práci máme utahováky od Makity (18V aku) a je to nezmar, co všechno to vydrží a přežije je neuvěřitelné. Používáme pro montáže jekl rámů pro šrouby do M12 a v poho, je to tenhle makita-shop.cz/... .
Já mám el. utahovák GUDE ESS350. Z acenu cca 1200 Kč podle mě výborný silný stroj s prekvapující bytelnou konstrukcí. Prezutí auta hračka.
Bacha tenhle hever musí mít možnost popojet, když jsou zapíchlý kolečka tak vylomíš práh (vršek se pohybuje do oblouku a táhne hranu prahu k sobě)
= chybí pevná deska pod heverem (5mm plech např.)
Nechci Vás strašit, ale 24 litrový zásobník je málo. Alespoň když jsem měl vzduchovou utahovačku, musel jsem zapnout velký kompresor. Ten malý s 24 litry nestačil.
ten levnější je určen na vruty a šrouby do tuším M10.Takže na kola auta asi není použitelný. Ten dražší má v příslušenstí 4 rázové ořechy nepamatuji rozměry ale tuším 17-19-21-24. a utahovací-povolovací moment (dle výrobních dat) 100-200-300-400Nm. zatím jsem jej pouužil zkusmo 4 kole na autě co 4 roky stojí,a podruhé na provozním autě při odvzdušnění brzd-4 kola utažené moment klíčem na předepsaných 100Nm.Bez problém a po prvním nabití po zakoupení.
to je takovej forichtung...kombinace majzla, kladiva a klíče. Nasadí se to na šroub pak se do toho udeří kladivem a mechanismus v trháku postupně uvolňuje šroub. Takový manuální rázový utahovák..v tomto případě povolovák
Miros, trhák jsem používal u náklaďáku na povolování kol. Velkou silnou golu a navařenou trubku asi 1,5 metru dlouhou.
něco podobného, ale daleko větší.
A co s tím "trhákem budete povolovat?Kola náklaďního auta (tatry? Pokud chcete trhák na osobní tak si max kupte takovýto : datart.cz/...
Osobně takovýto mám ve dvou autech a spokojenost, utahoval jsem krátkým,povoluji dlouhým !
Jinak trhák= použití vlastní síly,kdežto rázový utahovák (at již pneumatický,na ele. nebo aku) za Vás pracuje vzduch či elektřina.
Neví co děláte,ale zatím jsem s nima neměl problém něco nepovolit!Nepoužívám jen na kola -pokud je třeba tak na vše!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.