Nejste přihlášen/a.
zdravím mám takový větší error mám A čkovou omegu občas se stávalo hlavně v zimě, když bylo auto v delším provozu cca 50 km, že po strčení a otočením klíčku zapalování se nerozsvítily kontrolky na palubce a neukazoval palivoměr i teploměr (aji když jsem právě jel ), po nastartování se trochu rozsvítila kontrolka baterie, po měření volt metrem ukazoval neustále 11,8 V když jsem prudce přidal cca 4500ot a víc pak se ustájil na 13 V po pár kilometrech jízdy se zase vše rozsvítí (když vypnu zapalko) poznám to aji za jízdy, že stoupne teplota a palivoměr na palubce, na baterce naměřím 13,8 V aji když měním otáčky vše ukazuje jak má. Elektrikář akorát proměřil altík _ je funkční,
zatím se poptám zde, protože ty jejich ceny za započatou hodinu jsou fakt maso.
Dokáže někdo poradit?
No bode to špatný kontakt to je více než jasné ,ale kde,to je ten problém. Bohužel bude to chtít jít konektor po konektoru a překontrolovat popřípadě prostříknou kontaktolem. Muže to být i na pojistkách na skřiňce pojistek no těch možností je dost takto nikdo nedokáže přesně říct kde. Já bych proměřil kostru a pak hledal v kabině od pojistek(včetně pojiskové skřiňky vývody) k přístrojovce Hledat ,hledat a hledat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.