Nejste přihlášen/a.
Napadají mě jen tyto možnosti:
1. Startujete až po zhasnutí všech kontrolek na palubní desce, aby bylo všechno v systemu správně načteno a připraveno?
2. Kde tankujete palivo? Rozdílná kvalita paliv na jednotlivých čerpacích stanicích může způsobit různou reakci v chování auta, někdy může být línější.
Slyšíš trávu růst
Může blbnout elektronika - přechodové odpory v konektorech, na tištáku apod. - můžou se měnit tepelnou roztažností nebo i vlhkem, pak čidlá dávají zkreslené hodnoty a motor se může chovat jinak. Musel bys diagnostikou sledovat live data z čidel a vychytat kdy to sedí se změnou chování.. Podobné věci se hledají dost blbě... Můžeš projít kabeláž - prostříknout konektory, vyčistit tištáky apod, pozor abys nenadělal víc škody jak užitku
Palivo - nemusíš prémiovou, stačí přidávat VIF (ostatně prémiový nafty bývají že přijede ciserna a maník tam naleje kýbl VIFka, lepší výchozí naftu mají např. Němci nebo Rakušáci, u nás moc ne...)
Tlumiče - vyteklé vidíš olejem oblemcaný tlumičř, auto se vyloženě houpe, pneu jsou oskákaný atd.. Horší tlumiče (např. účinek 50%) poznáš tak, že po hrbu následuje "druhé kopnutí" = u 100% funkčního tlumiče to druhé kopnutí není. Na našich silnicích dostávají pohulit, není vyjímka že horší tlumiče jsou už po 30kkm i u kvalitních tlumičů (pozná to zkušený řidič při sportovní jízdě nebo měřením brzdné dráhy v zatáčce na "roletě", běžný řidič při normální jízdě si toho ani nevšimne - pak ty oslavné řeči o tom jak mají 200kkm a pořád jsou OK )
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.