Nejste přihlášen/a.
Hadice je sice od oleje,ale asi propouštět olej nebude,ten na ni kape z něco jako příruby(není to vidět celý)co je přišroubovaná na bloku.Nacpal jsem mezi tu hadici a tu "přírubu"hadr a olej zatím nekape-vsakuje se do toho hadru.Ale nyní se mi zdá,že se motor od studenýho startu dostává dlouho na provozní teplotu.Je to asi tak po 5 km.A to jezdím až odpoledne,kdy už je celkem horko.A když už jsem na teplotě,žádný pohyb ručky teploměru nepozoruji,podle mne je termostat seklý a otevřený.A po studeným startu a po 5 min.běhu motoru(při 1500ot.)je teplota 40 st.,horní hadice k chladiči má teplotu stejnou,ale chladič už je studený.Podle videa(
Tak jsem se rozhodl,že se mrknu na termostat,jestli je za studena otevřený,ale nenašel jsem žádný šroub,kterým bych vypustil vodu u Sorenta 2,5CRDi,r.v.2002.Mám stáhnout hadici ze spodního nátrubku chladiče?Díky za odpověď.Zkoušel jsem to sespodu fotit,ale nejsem s autem někde na nájezdech,a fotky jsou moc zblízka. Ivo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.