Nejste přihlášen/a.
Dobrý den má někdo nějaký tip na auto pro ženu s pohonem 4 kol, nejspíš benzín a něco menšího staří tak 5-7 let.
Panda 4x4 (bez legrace - jednoduchý spolehlivý auto a průchodnost terénem hodně dobrá) Jen to neni trhač asfaltu, ale n aklidnější jízdu stačí. Na italský vinice super, když jsem viděl kde to jezdi a co to vydrží tak to hodně překvapilo...)
To ti poradil Franta od vedle z garáže co má octávii f tdíííí?To může poradit fakt jen blb.Nevím,co je na Fiatu špatného.Koncern se mu nemůže podívat ve spolehlivosti ani do výfuku.
Až tak naopak to neni - když si vezmeš takový perly jako HTP, TSI s řetězem, PDčka atd. tak Fiat na tom hůř fakt neni.
Ad Panda - i ta má mouchy (jako každý auto), např. slabá kabeláž ke světlům + relátka v bodycomputeru (jde snadno předělat ca za pětikilo, velmi doporučuju kdo to ještě neudělal), snímač natočení volantu (repas firmou ca za 5k, díl stojí ca litr, výměna relativně jednoduchá + nutná diagnostika nastavení středové polohy), u té 4 kolky je špatná dostupnost/ cena dílů pro kardan, naštěstí se moc nesype.. Ostatní jsou běžné věci co jsou na všech autech a drtivá většina je snadno a levně opravitelná...
Mmch. FIRE motor je jeden z nejlepších v historii, vyrábí se dodnes a oturbená 1,4 je z moderních píííp z těch lepších - klasický 4 válec, nepřímý vstřik, 88 kW/ 5000 a 206 resp. 215 Nm při 2000. Jednoznačně lepší než litrovej tříhrnek TSI 81kW..
To respektuju, jezdit s tim budeš ty tak si vyber co chceš. Ale osobní názor je ten, že stejně tak se ti může sypat jakákoliv jiná značka. Je třeba rozlišit systémové chyby (např. ŘJ letovaná bezolovnatě umístěná na motoru; HTP a kat na bloku motoru bez chladiče oleje; turbobenzín přímý vstřik a LSPI apod.) od smůly na páteční kus... Je rozdíl když je z tisíce kusů 10 poruchových nebo když jich je 500.. Konkrétně ta Panda patří mezi ty lepší a je nesmysl zatratit jí jenom proto, že se ti sypal sice Fiat ale úplně jiný auto... Ale volba je čistě na tobě, rady jsou jen rady a ty nemáš žádnou povinnost se tim řídit.
Tak zrovna Punto JTD 63 kW je v rodině, držák to je a stěžovat si nemůžu vůbec. Ale co vim tak tam rail je citlivý na kvalitu nafty (leju VIF), pak to servo - snímač natočení volantu (díl ca 1500,-, repas firmou ca 5k), prý často odchází váha vzduchu.. Nic z toho mě nepotkalo, jezdí jen za spotřebák + jedno prdlý péro, jedno čištění solenoidu EGR, oprava tyčoví stěrače jinak nic.. Jezdí za 5L (dálky 4,5), jede opravdu hezky, výborný na sněhu (těžkej motor). 2003, dovoz D tady 9 let...
Hláška nojo Fiat - to je tu zažraný názor... Když se to stane na škodofce tak "stane se je to stroj", když to samý na Fiatu tak "šrot největší" Ale aspoň jsou levný ojetiny
Tak ještě Suzuki Jimny, pokud má mít ta čtyřkolka smysl (a Vaše žena ji nutně potřebuje...a nikoliv jen na parádu).
Nebo koneckonců i Dacia Duster.
Tak ten Jimny je malinkej..kolega v práci ho má. Říká že s vhodným obutím to auto vyleze i na strom Takže je otázka, zda (jak jsem již psal) to mám být 4x4 k užitku a opravdu je potřeba, nebo jen 4x4 pro parádu (což má tak 95% lidí).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.