Nejste přihlášen/a.
S dovolením se vložím do diskuse, neb jsem se, krom jiného 10 let živil opravou podobných zařízení. Jak je již psáno, olej se nalévá do dvojitého pláště po vyndání záslepky. Nalévat ho stříkačkou je sice na dlouhé lokte, ale v domácích podmínkách asi to nejlepší. Nalitím až po nalévací otvor nic nezkazíte. To, že píst panenky nepadá samovolně dolů je v pořádku. Odpor ve spojovacím kanálu je dost velký a těsnění kolem pístu by taky nemělo nic pustit. K odvzdušnění: Vzduch se může nacházet v prostoru pod pístem společně s olejem, což je nežádoucí, poněvadž vzduch je stlačitelný. Pokud při pumpování jede píst nahoru, vypumpujeme ho až do horní úvrati. Poté povolíme přepouštěcí (nikoliv vypouštěcí) šroub, což otevře cestu tekutinám (kapalina + plyn) v prostoru pod pístem a zatížením pístu (stačí polovina Vaší hmotnosti, tedy sešlápnout nohou) vytlačíme vše zpět do nádrže (sešlápnout na doraz). Tam už si gravitace rozebere olej a vzduch zvlášt.
Pokud by zatížení nohou nestačilo, je něco špatně, ale s tím jsem se nesetkal, obvyklý problém je přesně opačný, a sice, že přepouštěcí ventil propouští a píst pod zátěží padá. A tady velkýho bacha. Pokud by to mělo snahu padat, okamžitě to vyhoďte (nebo svěřte odborníkům, pokud budou mít vůli). Já pokusy s kuličkou na dálku řídit nebudu a Vy auto neunesete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.