Nejste přihlášen/a.
Mazat chyby není potřeba. Jakmile je tlak v systému dostatečný (čili když je dostatek chladiva), řidicí jednotka klimatizace dovolí spustit klimakompresor. Ventilátor je spínaný pomocí relé a řidicí jednotka klimatizace vůbec nezjištuje jeho funkčnost (funkčnost lze zjistit diagnosticky při zkoušce akčních členů).
Diagnostiku bych ale přesto zapojil. Pokud řidicí jednotka klimatizace z nějakého důvodu nechce klimakompresor spustit, tak ukáže konkeérní důvod. Pokud neukáže, tak bude problém v klimakompresoru, případně v řidicí jednotce klimatizace.
Je možné, že toho chladiva je tam "na hraně". Hraniční hodnota by měla být cca 3 bary. Pokud je tlak v systému menší než ty 3 bary, řídicí jednotka klimakonpresor nespustí (což není úplně správně řečeno, jelikož ve skutečnosti ve Fabii běží klimakompresor na minimální výkon i při vypnuté klimatizaci). Ten tlak v systému ale nezávisí jen na množství chladiva, ale i na okolní teplotě a dalších podmínkách.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.