Nejste přihlášen/a.
Správným odporem, který měří odpor kapaliny.
Nevím kolik ohmů, ale nejsem pro tato řešení. Lepší je nádobku vypláchnout benzínem a náplň chlazení vyměnit za G13.
Po odstranění příčiny (většinou fouklé těsnění na AME a AZF řady 1.4MPi 8v)
Drátky tam trčí. Podívej se lépe. Čínské nádobky (mimochodem šmejd, který s epo čase rozlepí a voda vyletí všechna ven - to nechceš 100km od domova), jsou s bílého neprůhledného plastu.
hiawata, aha, díky. No sem jsem ještě osciloskop nedával . Musím někdy otestovat.
Nevím jak to tam přesně je vím jak to má dělaný kámoš. Ta fotka stojí taky zaprd. Ale vypadá to že tam máš do tý nádobky přivedenej konektor tak ten vysuň a proklemuj to drátem.
nic nebruš. odpoj a do toho černýho vlož do krajních pinů měděný drátek do max 1mm průřezu. Jinak si zničíš piny.
...
Dle mého to nebude fungovat a budeš tam muset dát odpor. ECU budíků to vyhodnotí jako zkrat vedení a nepomůžeš si.
honzas1, Ideální stav není 0ohmů! Dráty jsou v kapalině nebo v destilce. Třeba samotná destilka má velký odpor, protože neobsahuje minerály, které by přenášely tok elektronů (nebo tak nějak).
Opakem je osolená voda. Ta je velice vodivá.
Dráty jsou v kapalině. Není tam plovákový spínač.
Zkoušel jsem konektor vyzkratovat natvrdo měděným vodičem a ani to nepomohlo...to jednotka vyhodnocuje asi jako chybu (odpor 0Ohm jí nechutná stejně jako odpor nekonečný, při prostém odpojení konektoru).
Pak jsem na základě úvahy, že centrální mozek Fabie měří odpor mezi elektrodami zanořenými do chladící kapaliny...a při vědomí, že kapalina (alespoň tedy voda) vede proud velice mizerně, zkoušel zapojit rezistory v tomto pořadí :
1MOhm...svítilo (resp. blikalo) dál
100kOhm, 10kOhm, 1kOhm...stále blikalo (100Ohm jsem neměl po ruce).
Pak jsem nahmátl rezistor s hodnotou 22Ohmů (22J, nebo chcete-li 22R), nebliká.
Je po vtákách.
To jsi nemusel zkoušet rezistory, ale mohl jsi multimetrem rovnou změřit odpor strčením hrotů do kapaliny ve vzdálenosti snímacích elektrod...
Mmch. nezapomeň že jsi tím vyřadil snímání hladiny, takže když fakt za jízdy vyteče tak to zjistíš až přehřátím motoru...
Nevyhodnocuje odpor , když je obvod v pořádku, tak ho můžeš propojit drátem! Hledej uhnilé dráty mezi ŘJ ... Předpokládám, že závad v ŘJ nebude...Ještě jsem jí nikdy neviděl. Jinak vodivost chladící kapaliny jsou 100kiloohmů až do MOhmu... .. Protože kdo jí má na 40°C tak v ní není skoro žádná voda... Podle tvého pokusu bych to viděl tak, že je někde uhnilý vodič a i přes jeho zoxidovaný spoj budou impulsy 1ms procházet...Jak jsem psal výše, měří ŘJ impulsy procházející přes kapalinu,,
Hiawata, ŘJ chladící kapaliny (expanzky) jsou přímo "budíky". Stejně tak ŘJ immo jsou budíky.
Testováním bloku hodnot na kanále 17-budíky jde přímo otestovat i čidlo expanzky a jeho odpor vedení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.