Nejste přihlášen/a.
Univerzál nebo originál BEA xxx xxx?
Koukám, dle návodu čtvrtý obrázek centrálu.
Budete zamykat mínusem a odemykat druhým mínusem. Jsou tam dvě relé, aby bylo možné udělat kombinace pro různá auta.
Zapojte dle obrázku a nezapomeňte ukostřit ovládací druhé konce vodičů, aby relé do centrálu přivádělo ty mínusy!
Napojte vše z BSG a nepraste to do dveřního svazku nebo svazku sloupku!
Ne, odstřihnout starý pin těsně u drátku a společně s novým drátkem od třeba toho alarmu napinovat dva drátky pod nový stejný pin.
Jsou tam junior power timmery a micro power timmery. Vše na autokonektory brno nebo tme.eu
Vypinovat, oholit drát od alarmu trošku víc (asi 20mm), fousky nezkrucovat a obalit jimi pin konektoru na stávajícím drátku origo elektriky. Zamotat a zavázat fousky kolem pinu JPT. Pak zacvaknout. Většinou to kontakt při dobrém omotání nikdy neztratí a vždy se dá elektroinstalace vrátit do původního stavu bez poškození (tedy žádné letování a nebo nastřihávání a propojování zlodějkama někde 4cm od konce původního pinu, atd..).
Nemusí ti ještě fungovat spínač ve dveřním zámku. Auto si pak myslí, že jsou otevřené dveře a udělá to co popisuješ. V diagu VAG najdi v 09 BSG a dohledej kanál. Všechny dveře musí být zavřeny!
Dabel, tak at si tam dá jen ty dva dráty (jeden s odporem a ošahá s nima kostru (nanečisto si to vyzkouší).
Nebo tak. Ale VAGem bych zkontroloval zavření dveři na 100%. Většinou řidičovy dělají problémy, protože jsou nejvíce opotřebené.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.