Nejste přihlášen/a.
To platilo pro dvoutakt - točky bez zatížení = nestíhalo mazat a přidíral se, obzvlášt pokud se v točkách ubral plyn... U 4 taktu tenhle problém neni.
Uvidíš, některý motory jsou v pohodě a některý to dlouho nepřežijou Tenhle konkrétní neznám tak radit nemůžu...
s továrním variatorem by to nemelo vadit ale tuningové lehci válecky, tvrdsi kontrastni pružina spojky a užší řemen způsobují nárůst otáček při rozjezdech s cílem nepatrne zlepsit dynamiku a tam bych se obával zkrácení životnosti motoru...pokud je v porádku remen tak proc ne, klidne jezdit na plný plyn...Kymco je slušná značka a neco vydrží, z osobní zkušenosti největší držák mezi malými bzučáky je 2-taktní yamaha neos..az se Kymco rozpadne doporučuji neose...
stačí pozorněji číst, přeskakovat a ignorovat hloupá a nepodložená tvrzení a snažit se pochopit souvislosti a uváděné argumenty, , skůtr je konstruován k jízdě na plný plyn s využitím továrních komponent, variátor , to jsou dvě polořemenice spojené řemenem továrního rozměru který zaručuje jisté vlastnosti , především konkrétní převod...a s tím související otáčky..do vyšších otáček se motor dostane s využitím tuningových komponent, například s tvrdší spojkovou pružinou , v kombinaci s lehčími válečky a s jiným sklonem přepážek vyriátoru pro válečky a navíc s užším řemenem...dává se tak o 2-3 mm užší kvůli tomu aby se jinak "zařezával" merzi polořemenice...tak se bude motor na plný plyn ve všech režimech víc točit, klidně se otáčky zvednou i 10-20 nebo i víc procent aby se tím nahnal výkon...a to motoru škodí protže se zkrátí jeho životnost...
už chápeš?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.