Nejste přihlášen/a.
víme, dalším krokem je zajít i s dokladem na pojištovnu a tam vše oznámit...a nechat si vystavit písemné potvrzení o zániku pojistky...a pak ta potvrzení hodit do kamen
pro lepší náladu...chápu, že mladí lidé na podobné životní situace nemají aplikace...pak je rozhodování skutečně těžké
Pokud byl evidenční úkon proveden správně, měla by zůstat požadovaná informace v elektronické evidenci vozidel, samozřejmě také v elektronické evidenci komerční pojištovny a tedy i v informačním systému ČKP kam by se měla automaticky přenášet...
takže i po ztrátě nebo vyhození dokladů by se měla dát za poplatek získat nějaká základní informace o tom, zda a kdy došlo k zániku vozidla
Schovat. Při dnešním bordelu v registrech státní správy, nikdy nevíte kdy přijdou s tím, že někdo s vaším, 5 let odhlášeným autem, způsobil nehodu, a bude po vás chtít náhradu škody.
ted ta digitalizace funguje, ale tak, že techničák se naskenuje a vloží se do systému...jke to tak popsáno ve vyhlášce o registraci, každý si to může najít...
největším českým digitalizačním bonbonkem je přenášení informací o technické prohlídce do registru vozidel, protol o technické prohlídce se vytiskne z informačního sytému STK, papír s protkolem se odnese na registr vozidel a tam se naskenuje a vloží se do systému registr vozidel...ex-ministr dopravy mi na můj dotaz napsal že ty systémy jsou historicky vyvíjeny každý samostaně ( zřejmě přede pár lety nidko nevědel že bude nějaká digitalizace) ...a proto se tam musí dodatečně doprogramovat nějaké vazby aby byl zajišten spolehlivý přenos dat...tak se utrácí miliardy..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.