Nejste přihlášen/a.
Zítra si půjdu převzít vůz z výroby. Jelikož ani sám prodejce mi při prodeji vozu nebyl schopný říct, zda je, nebo není multifunkční volant ve výbavě (uvedený jako standardní výbava nebyl, ale nešlo jej ani zvolit v doplňkové výbavě, na obrázku jako souhrn objednávaného vozu byl znázorněn). Když bude volat ne-multifunkční, můžu rovnou vůz odmítnout, že na vizualizaci byl, at to vymění? Jak by to jinak probíhalo, kdybych nebyl spokojený s kvalitou vozu? Co vše se dělá při přebírání vozu?
Ďáblíku, promiň, ale to hrozně bije do očí: "Obědváš", ale "objednáváš", a všechna slova z těchto odvozená. Ještě jednou se omlouvám, ale ta 4 slova už jsem nezkousl.
tak ono hlavne zalezi co je ve smlouve, pokud tam bude ta a ta vybava, a v te vybave to neni tak bys to musel mit dopsane ze si to pozadoval navic
pokud to tam nemas a je tam tvuj podpis tak uz zalezi ciste na prodejci, zalohu si nejspis dal a taky ti muze propadnout pokud se ti libit nebude
všechny karoky s multifunkčním volantem jdou do nemecka, z toho logicky plyne že to bude socka s obyčejným volantem...a odmítnout to samozřejmě nesmíš, dnes musí zákazníci kupovat to, co se prodává...o tom, co se bude (vyrábet) a prodávat už dávno nerozhoduje zákazník...a toho karoka ( když to nekoupíš) nakonec koupí nekdo jiný, i kdyby neměl posilovač řízení ani klimatizaci...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.