Nejste přihlášen/a.
Pokud používáš imbus, je to špatně. Musíš použít TORX správného rozměru (nemám Feldu po ruce, takže z hlavy ten rozměr nevím). Pak bys ty šrouby měl přiměřenou silou normálně povolit. U tohoto zámku nevidím důvod, proč by ty šrouby povolit nešly.
PS: Asi vidím blbě, ale do šestihranu má ta hlava dost daleko.
To bude tím, že to není imbus, ale Torx. Kupte si ty správné bity. Imbus do těhle hlav sice strčíte, ale pokud jsou dobře utažený, žvejkne se hlava a je vyděláno. Taky jsem si kdysi naběhl...
OK. Nemám to před sebou a připouštím, že to na nové fotce vypadá na šestihran. Já bych přísahal, že já tam měl torxy (stejně jako v tom odkazu, píše, že T25), ale 20 km kvůli tomu nepojedu a je to trochu jedno. Co je to za ročník?
To je sračkojdní vymačkané nářadí. Nic víc.
Ty šrouby jsou 8.8 a snadno je omeleš viz tvůj případ.
Kup si pořádnou hlavici imbusu na 1/2 ráčnu.
Jesli to žvejkáš imbusovou hokejkou, nebo 1/4 ráčnou nevalné značky jako Festa, Gola, nebo Lidl, tak je to jasné.
Schválně odfot vercajk, který to povolil. Pokud je omletý, tak jím nenič další hlavy šroubů!
Od kdy má šestihran 8 hran ? Šroub na fotce je torx a imbusem ho povolíte fakt těžko.
Aha, tak beru z5. Původně to teda asi byl šestihran. Po téhle Vaší "úpravě" to už povolíte asi jen vrtačkou. Měl jste imbus správné velikosti?
Klepat do toho nemá smysl, je to na plechu = pruží to.
Ohřívání, no nevím - lak, plasty = víc škody, než užitku.
Co WD40?
Mimochodem, proč se v tom hrabeš?
Přivařit to půjde (au). Ta žlutá barva je chromát - finální úprava na pozinkovaném šroubu. Švagr by to vařil rovnou - zinek se spálí, já bych to líznul pilníkem a je po starostech.
Takového sr.ní s pár šroubkama. Vezmi malý sekáček a vezmi to za hlavu šroubu malým kladivem. Sice asi šrouby zničíš, ale demontuješ to, dáš nové šrouby a máš pokoj.
@zdenek2: Proč bys ji usekával? Tys nikdy nepovoloval šroub sekáčkem? Vezmeš to sekáčkem za hlavu šroubu proti směru hodinových ručičem, a to by bylo, aby nepovolil!
@zdenek2: Víš, co je to "majzlík"? Skoro to samé, co sekáček. Takže ho zasekneš do hlavy šroubu proti směru hodinových ručiček a budeš se snažit pomocí kladiva povolit ten šroub. Promiň, ale jestli tomu nerozumíš, sežeň si někoho, kdo je mechanicky zručný a zná to. Já už na to nemám a končím ...
Majzlík by se opřel, kdyby byl nabroušen do ostra. Do toho měkkého šroubu by se zabořil a zachytil. To satam myslel.
Jinak supr práce!
Eeeeh... Poradil bych mu at to příště dá do servisu... Jen kdyby se mi kdysi ze servisu nevrátilo auto s ještě větší perlou Tohle sice blbě vypadá ale funguje...
break, Mám pocit že práci v servisu by tito odborníci ani nepřijali, byla by pod jejich uroven. Jejich teritoriem jsou internetové diskuze,a ti uplně nejlepší přesně vědí jak to v takovém servise chodí.
Abych jen neprudil, i ta snaha pana zdenka se musí ocenit.
007 jestli narážíš na mně tak bohužel vim jak to chodí - např. nadkolí přišroubovaný z druhý strany nárazníku (tj. v nárazníku nedrželo vůbec a drhlo o kolo), ztratili šroub tak tam narvali jinej s úplně jiným závitem (dvouchodej vrut X metrickej). Držák na 6 šroubů, zpátky dali jen tři - přece výrobce je debil a 3 stačí... Ano tak to chodí v servisech kde byl mnohem větší jouda než ten který místo inbus hlavy dal klasickou (což vadí leda estetice). A servisáci hned nad tim onanujou jakej to je pitomec, přitom jediný mínus je vzhled.
Asd1: on tady má asi 50 otázek skrz ten jeho vrak ...že to funguje je jedna věc, že vše jde líp, je věc druhá...
To je materiál,
nemyslím ty štouby, ale ten člověk ...
A ty perly... Socialistická výroba z roku 1995, ještě stačilo dodat československá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.