Nejste přihlášen/a.
Zdravím vás všechny,
Mám problém s ALU kolama protože je tam jiné et než má být.Nevite,kde v Brně by si s tím poradili? Myslím, že asi nějaká tuningova firma, chtělo by to nejspíš podložky a dotazy.Predem děkuji za rady!
To je rada k nezaplacení. Disky má doma a bude kupovat nové, když mu stačí sehnat rozšíření. Pokud mu to nebude nikde drhnout, je to jeho boj. Nevím, kdo z vás kdy zažil, aby někomu policajti kontrolovali ET. Ještě tak, kouknou, jestli jsou na každé nápravě stejné gumy., když bude velký štoura koukne na rozměr pneu a možná rychlostní index.
Na STK to hodí na plecháče co má na zimu a nic jiného neřeší.
gumidku, štourat může v čem chce. Ale pokud jsi poučený pojištěnec, pak víš, že ti musí prokázat příčinou souvislost tvého "zanedbání" s nehodu. Jinak na ně uděláš dlouhý nos a pojištovna zaplatí!
Pravda, musíš v tom umět chodit. Jinak tě utlučou.
satam: Myslíš, že nedobrždění = špatný rozměr pneu na jiném ET = nehoda se dá usmlouvat, že tam má podložky a tak ET nevadí? No nevím.
Pokud by do mě někdo zezadu nadobrzdil a měl jsem špatné ET, tak zajisté ano, ale jako viník?
Gumidku, neblbni. To už pak zavání třeba situací, kdy jsi měl bílé auto a přestříkal ho na červeno bez zapsaní do ORV II (TP). Pak s ním zaviníš nehodu a pojištovna řekne, že nic nezaplatí, protože pojištěné je bílé auto a tys boural s červeným. Chápeš tu nesmyslnou logiku?
Gumidku -když se umíš bránit, pak ti pojištovna MUSÍ prokázat příčinnou souvislost nehody koy s jiným ET než je v ORV
Mám před sebou 2ks TP a 2ks ORV II. V obou TP jsou rozměry kol/ráfků uvedeny včetně ET, přičemž ET je pro různé zapsané rozměry kol různé. V obou ORV II není po zápisu ET v příslušné rubrice ani památky. Zajímavé, ne?
Jaké ET máš k dospizici a jaké má být?
Pořád mi chybí odpověď na moji otázku. Pak jsem schopen kvalifikovaně odpovědět.
@totak: Kde jsi zjistil, že potřebuje "rozšíření"? Dokud nenapíše skutečná ET, pak asi víme víš co ...
@totak: Podle dotazu on toho moc neví. Takže je třeba to brát s rezervou
Jen tak mimo soutěž a také navíc mimo zápisu o ET v ORV! Každé auto může mít bez úprav ET od 15 do 27 (pokud si pamatuji dobře,přičemž 30 je pak hraniční ale ...) ale běžně se používaj na tomto modelu disky s ET od 17 do 25.A zápis o ET není jen rozměry disků a alternativa!
Diesle, tomu nerozumím. Jednak jsem tady nenašel, jakou značku a typ auta má tazatel a jednak ET musí být v určitém minimálním rozmezí tak, aby disk nedrhl o podběh nebo blatník a hlavně: Aby se do disku vešly brzdové třmeny! Takže to, co tu uvádíš, je zkreslující informace!
Omluva a napíši ještě jednou . Každé auto může mít bez úprav více rozměrů ET .Např moje má ET od 15 do 27 přičemž harniční dle rozměru disku a pneu je pak ET 30.A měl jsem dva tyto modely před a po FL ale jiné motorizace a ani u jednoho nebyl v ORV-TP zápis o ET,jen rozměry disků a pneu + jejich a alternativy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.