Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na 2 věci. Pokuď půjdu na evidenčku, tak musí být na autě kola přímo z výroby R16 nebo tam mohu mít alu kola, která jsem si kupoval nově R17, zapsaný je mám, ale nejsou to přímo originál z výroby. A druhá věc, zda nevadí, že mám na autě RS nárazník místo origo, ale myslím si že to by snad vadit nemělo. Na klasické STK mi auto prošlo jak s nárazníkem tak koly, ale nevím zda to na evidenčce není jinak.
Lidi mimo jiné tu byrokratickou buzeraci vyžadují volbou u uren a pak se diví. Já tomu vážně nerozumím.
Erni -ptal se Vás někdo na Váš názor?Neptal takže nepište co tazatele nezajímá a dejte radu na jeho dotaz!Nebo raději ani nic nepište!
Ty sis asi nevšiml, že ernie neradí, ale píše komentář. A pro ten platí trochu jiná pravidla, takže ernieho komentář je v pohodě.
@diesel. Tak sorry, no. Já pamatuju časy, kdy při prodeji/převodu vozidla žádná evidenční kontrola neexistovala. Odpovědnost této záležitosti ležela na prodejci a kupci. Kupoval jsem stodvacítku, prohlídni si to, chceš, nechceš, nazdar. Ale je fakt, že o evidenčce, ekovýpalném a podobně nemám ani páru.
Sorry já taky kupoval ještě auto a společně jsme museli na policajti na DI-VB. Ale nemám s tím problém-prohlíédneš,chceš-zajedeme pro EvK (nebo plnou TK ale zaplatíš si ji) ,pak na úřad a nemí problém.Ale nemusím všude vytrubovat jaká je to buzerac!
Jinak by mne ani ve snu nenapadlo ptát se na takovou pitchovinu jako kola zapsaná v ORV ,několkrát na nich absolvovaná TK a ptát se jestli projde evidenčkou.tím spíše ,že už auto něolikráte prošlo evidenční i TK!
Ale na policajti dopravní inšpektorát jsi při přepisu musel tak jako tak. Dneska je to obecní ouřad s touhlectou rozšířenou působností, kde úředníky zhusta dělají bývalí fízlové z dopravky. Akorát jsi nemusel, narozdíl od dneška ještě na nějakou evidenčku. Ale to by jsi tedy mohl vědět.
Někdo problém s buzerací má, někdo ne. Tomu druhýmu se asi žije líp.
A píšu někde, že to nevím?A to že se musí dělat evidenčka je docela dobré -tak se dají zjistit třeba padělané identifikátory a tím ušetřit sumu za koupi auta!
Diesel ty jsi dobře naivní. Pokud při evidenčce nehodlají provádět rentgenovou metalografickou kontrolu VIN a jeho okolí, tak tam projde hladce i čórka, která se dá upravit/zlegalizovat i s papírama za dva dny...
Nikde není psáno že na autě MUSÍ být "originální" lité disky z výroby.Důležíté je mít toto v ORV.Mít je zapsány znamení že měla typový list na základě čehož Vám je zapsali do ORV. Nic víc nic míň.A je jedo zda-li jde jen o evidenční ko nebo pravidelnou technickou,která stejně začína evidenční kontrolou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.