Nejste přihlášen/a.
Návrhy? Koukal sem letmo, a zatim se mi libi Dacia Logan, zkratka nejake auto za ktere se clovek nestydi a ma aspon 65kw
Ale teda nevim, je pravda ze kazdej servis se vyzna v rozdilnych znackach? Aby nebyl problem v opravach, a hledani servisu.
Tak je Mercedes a Mercedes..a Dacie a Dacie..
U Mercedesu i nejlevnější model bude mít jistou kvalitu..u Dacie je nutné přivřít obě oči.
Duster ve vyšší výbavě, inu proč ne, pokud to někomu vyhovuje a líbí se mu.
Ale kolegyně nám ukazovala Dacii (Sandero, pokud si pamatuji), co jí půjčili v servisu po dobu opravy jejího Renaultu Megan. No, to bylo tedy něco..Do toho bych opravdu nešel. Vypadalo to, jako by to dělal nějaký klempíř, co předtím svařoval okapy (a ještě to neuměl). Ovšem ano, je to auto za 160tis..A její slova v porovnání s jejím (starým) Meganem "ono to nejede..ani nebrzdí, budu velmi ráda až to vrátím".
S novým autem budete muset kvůli záruce zamířit k autorizovaným servisům dané značky (s největší pravděpodobností to bude tam, kde auto zakoupíte).
Po záruce již je na vás jakou cestou se vydáte. Obecně lze říci, že autorizované servisy jsou dražší než ty neautorizované. Kvalita odvedené práce je diskutabilní. Znám mnoho "neznačkových" servisů, které odvedou práci daleko lépe než ty autorizované. Autorizované servisy se většinou odkazují na to, že všechnu práci odvádí v souladu s dílenskou příručkou výrobce... U autorizovaného servisu nelze očekávat použítí sice kvalitativně totožných dílů ovšem z druhovýroby, ale jen použítí originálních dílů - což pochopitelně cenu oprav znatelně navyšuje.
Nejrozumnější cesta je jako vždy podle mě někde na půl. Tedy po záruce není nutné se vším ihned do autorizovaného servisu dealery, na druhou stranu jezdit k Frantovi do stodoly ve vedlejší vesnici také nebude to správné řešení.
Auto za které se člověk nestydí je dost relativní pojem. Zrovna Dacie a model Logan patří k těm velmi low-cost řešení se zaměřením opravdu na východní trh a v porovnání se západní konkurencí příliš neobstojí. Už jen tím, že využívá platformu a techniku, kterou západní automobilka prodávala v roce 2002. Líbí se vám nejspíše cenově.
Dácie je prostě značka plná emocí. Někdo ji kvůli ceně miluje. Jiný ji kvůli levnému řešení nenávadí. Nechci do toho tahat osobní emoce, proto se k výběru auta vyjadřovat nebudu.
Je však patrné, že s pořizovací cenou 250tis. u nového auta budete muset udělat dost velkých ústupků. V této cenové relaci bych opravdu spíše zvážil nákup zajetého vozu.
Z nových aut nevypadá marně např. Tipo, ale to je už za 300k.. Ovšem jednoduchý auto s klasickým motorem (1,4 FIRE) a ani oturbená verze co vim není nějak problémová (ovšem to už je za 400k)
Dacia proč ne, svojí práci to zvládne a je to starší Renault tj. servisovat to jde ještě rozumně... Osobně bych ale za ty prachy vzal slušnou ojetinu za 100k a 150k si nechal na údržbu.. Není problém najít za to auto který vydrží v pohodě dalších 10 let..
15 tisíc? Obavam se ze by se v tom clovek stydel jezdit, a jeste by to mohlo bouchnout buh vi kde za rohem.
Fakt se dá najít slušný auto i za 15k... Před 7 lety jsem kupoval 9 let starýho Focuse ve slušný výbavě ve výborným stavu za 50k + 10k dovoz a CZ značky Jezdí furt jen za spotřebák (= rozvody, spojka, bzrdy, čepy apod.
Např. Mareu v 1,9 JTD najdeš za 15k v pohodě pojízdnou ve slušným stavu (a je to lepší auto než Oktávka - aspoň mě see s ní jezdilo mnohem líp.. Vybouráno ve 350 kkm, motor pořád původní bez sebemenšího problému).. A JTD motory patří k těm nejlepším... Mmch. koncern rail převzal od Fiatu kde ho vymysleli.. Nebo druihý Punto, to najdeš pojízdný i za odvoz a za 30k už jsou v opravdu pěkným stavu kdy vydrží dalších 5 let bez větších investic..
Za ty prachy bych sháněl OJETOU KIU CEED II. generace s motorem 1.6 CRDI, která byla nová prodána v ČR a nebyla firemní ale po fyzické osobě, z prostého důvodu, byla na ní 7 letá záruka, podmíněna neustálými návštěvami KIA servisů a to je u ojetiny obrovská výhoda, ty servisy vedou elektronickou evidenci vsech úkonlů a auto se dá v příslušném servisu docela dobře prolustrovat především z hlediska minulých oprav a současného technického stavu...a co víc potřebujete vědet? rozhodující je stav auta
250 tis na dobre nove auto je malo
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.