Nejste přihlášen/a.
Podíval bych se na lůžka čepu horního krytu motoru, případně na těsnící kroužek; ještě koukněte na průchodku měrky, a ještě horní víko je tady na podívání
Pisu trochu opozdene, ale pred mesicem jsem koupil nejaka tesneni, ale k ničemu ale nevadí :D Od začátku přesně vím co tam klepe. Je to to hrdlo nalévání oleje, jakoby když od montuji kryt tak úplně ten plastovej spodek klepe do hrdla, víčko to není ani těsnění ve víčku to je vše ok. Jen nevím jak tam to těsnění dám, ale asi by souhlasilo něco takového skoda-dily.cz/...
MOTOR : AME bych řekl
Nebude to těsnění tam pak nějak zavazet? Moc tomu nerozumím, ale vedou do toho myslím jedna nebo dvě hadice, přímo do té nálevky ani nevím k čemu jsou :D.
Jaká nádržka na olej? Myslíš olej pro posilovač řízení? A jaké těsnění? Dej se alespoň foto, jinak je to já o voze a ty o koze.
@fabkastary: Proboha, jaký je problém vzít nůž a upravit otvor v deklu, popř. dekl vypodložit zespodu tak, aby se ničeho nedotýkal a nedrnčel
@gumidek: Když myslíš ... U tak starého krámu bych se volovinami nezabýval a upravil to jakkoli, abych to drnčení odstranil. A třeba i odstraněním krytu
ctrlv.cz/... přesně o toto mi drnčí ten spodek krytu. Mám i toto skoda-dily.cz/..., kdyby tam byl menší průměr tak to sende na to hrdlo :D ale tohle těsnění je spíše na to druhé víčko co se používá když něco dělám s motorem a mám sundanej kryt
Ano, pochopil jsi. To těsnění tenké velké se používá na Favorití a Feliciové víčko oleje do přímo toho hliníkového ventildeklu.
Normálně jsou tato víčka (Felicie) vložena u Fábií zespodu těch velkých krytů právě pro případ, kdy jde kryt dolů.
To druhé těsnění patří pod to VW černé otočné víčko pro plnění oleje do deklu.
Velký Fabia dekl drží dva štefty an matky pro 10 klíč. Jedna je pod znáčkem uprostřed deklu a druhá u sání klapky nahoře vpravo na 1 hodině pod krytkou 25mm.
Drnčet může k vůli povoleným matkám. Jeden šteft vede z hliníkového deklu a ten problém nedělá a druhý jde od sání klapky, který je potřeba někdy chytit zespodu další 10 klíčem, aby šel dotáhnout či povolit.
Nebo lze dekl celý sundat a vložit z něj to náhradní Felíciové víčko, které je jako náhradní díl schováno zespodu deklu.
Někdy jde o blbě nasazenou trubku měrky oleje a dekl je vykřiven.
V tom levém kroužku bývá u všech fábií AME, AZF víčko
satame, pokud nasadí novou gumu do krytu kolem těsnění hrdla a dobře namontuje kryt a použije obě matice, tak mu nic drčet nebude stejně tak, jako když kryt nepoužije (viz. Fabia 1 Junior nebo LPG AZF a AME, kde se to řeší k vůli místu) a vloží Feldí víčko.
Pak může kryt nožem znásilnit mimo auto .
Pochopím, když drnčí víčko olejového hrdla kvůli špatnému těsnícímu kroužku, který je na něm navlečený. Tam ovšem stačí vyměnit ten kroužek a není třeba z toho dělat kovbojku (to se nevztahuje na tebe).Unovu opakuji: Na takové "babičce" bych se staral, aby mi kryt nedrnčel, a to třeba i za cenu jeho odstranění. Nakonec na Formanu a Feldě se stejným motorem jsem ten kryt taky neměl (originál z výroby) a nemělo tam co drnčet.
Vše mám v pohodě utažené, chce to jen asi jednoduše.. gumu na ten spodek :D To hrdlo úplně na spodu asi to moc řeším, stačilo by tam natavit nějakou gumu nebo tak .
no nikdo neví, že je to skutečně ten "velký" kryt, protože např. fabie s výkonem 59kW má kryt "malý"
vetší klepání a drncání přenášející se na kryt nemusí být způsobeno jen tím krytem
Máš ji v odkazu tu gumu. Je to ta na víčko s Favorita a Felicie. Velká a tenká.
Tu přehoď v krytu a smontuj zpět.
Otvor ve ventilovém víku pořádně odmasti acetonem nebo jiným rozpouštědlem (toulen, nitroředidlo,atd... v nouzi benzín).
Jinak bude kryt skákat a zničí i tu novou gumu a opět to bude klepat.
Ten V profil musí sedět. Sundáš plochým šroubovákem staré a nasadíš nové. Vše na odmaštěné plochy a čisté. Tam není co zkazit. Hlavně vše odmastit. Jak to netěsní, tak je vše zašvihané od oleje s prachem.
Mám to těsnění akorát z jiného webu, ale snad je velikostně stejné. Kod taky sedí. Já vím, je to banalita, ale na ten plast to nesedělo to bylo hned vidět, je větší. Ustřihnu to a zatavím asi. Díky .)
Navíc on to je kroužek uzávěru oleje, toho náhradního. Jsem si všiml, že to stejné těsnění je uvnitr toho náhradního uzávěru :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.